Reakcia na: 81-71 #48077:
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
inTony
Vieš, ty ako to hovoríš, to je akoby si povedal, že Petržalčanom stačí linka 95 a 99, ostané nemusia byť. Petržalčania majú z takmer z každej ulice kde chodí MHD, priame spojenie s mestom, zatiaľ čo by keď odrátam 32, Dlhé diely nemajú a to sú sídlisko.
Linky odvšadial všade ako sú teraz v Petržalke sú blbosť, no ale linky 32 a 33 "fakt sú" odvšadial všade...