Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #27440:
Ak máš ISIC kartu, tak si ju zober so sebou, za 100,- CZK si kúpiš Junior Pas ISIC a budeš to mať výrazne lacnejšie. Ak nemáš ISIC, kúpiš si KZ. Ale nie tú si kúp už v BA (asi 130,- SKK) a budeš mať lacnejšiu už cestu sem.
I.
Reakcia na: S499.1023 #27436:
Kua, kua, ono sa to tim Helmutom robi takt, ked neriesia take primitivne problemy, ako je rezanie perónu, alebo ako urobit hodinovy interval, ked ti vlakove kilometre stacia tak na 10 vlakov, ked naopak sa ti do toho vleje nejaky netaktovy rychlik, ked mas robit pripoj na trat kde je za den 2 pary vlakov, ked ....
Neber to ako vyhovorku, z vody moc nenavaris.
Navrhujem pausalnu platbu za dopravnu cestu. Naklady ZSR su do urcitej miery rovnake ci po trati jazdi 5 alebo 7 parov vlakov.
Reakcia na: S499.1023 #27438:

S toun inventurou to je blbe, no co uz. Iba dufam ze mi vyjde pocasie, nie ze zas prijdu povodne alebo nieco. ? Nuz, v Prahe budem asi do soboty, 2.4.2004, v Nedelu pojdem Strelou do BA. Vidis, musim kupit listky. Alebo ich mam kupit rovno tam v Prahe? Co odporucas? ?
Reakcia na: S499.1023 #27438:

Myslim ze cislo mam, poslal som ti SMS, ak ti dosla, tak je to cislo co mam aj spravne. ?
Reakcia na: fobust #27435:
Do 2. alebo 3. makám vo firme na inventúre, takže nič ale potom sa Ti možem venova%t koľko len budeš chcieť. Len škoda, že nepiješ pivo, bez toho je Praha dosť suchá... Číslo na mňa máš, že?
I.
Reakcia na: S499.1023 #27436:

Inak aj mne lezie na nervy ked je interval nejake cislo, ktore nie je delitelom cisla 60. Napr. 25 minutove intervaly a podobne chobotiny. Ako si mam potom pamatat odchody? ?‍☠️
Reakcia na: Juro #27425:
Kuaaa, takt je taký doležitý, že sa kvoli tomu oplatí aj trochu predĺžiť pobyty či jazdné doby. Že to tí Nemci nevedia, že sa to nedá, keď majú takt na všetkých všivavých jednokoľajkách ? .
Keď som bol naposledy v BA, išiel som v sobotu do Petržlenky 86 a fascinoval ma 14 min. interval, to iste ušetrili milióny oproti 15 min. ...
I.
Apropo, 29.3.2004 idem do Prahy na cely tyzden, tak dufam ze sa tam s niekym stretnem. Rad by som skocil do muzea, povozil sa nejakymi tramvajami, navstivil vozovne a tak. Tak dufam ze tam niekto miestny bude. ?
Reakcia na: J #27418:
Preto ten smajl 🙂
Reakcia na: Peto #27432:

Pekna stranka, aj ked este iba vznika. Tesim sa na dalsie pokracovania historie, rad som si to precital. ?
Aha co maju na Mallorce:

http://www.fotoralf.de/soller.htm

Skoro ako u nas. ?
Poobede by bolo trasovanie 21 opačné. Je jasné, že potom by sa prispôsobili aj 20, 22, 27, (28) trasou, aj grafikonmi
S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
Reakcia na: BM #27427:

A ty si myslis ze mam cas spomenut si na Vas vsetkych? Aj tak nikto nikdy nedosiel, naco by som mal niekoho volat? Aspon nebudem sklamany ked niekto povie ze pride a neukaze sa. ?
Reakcia na: fobust #27422:
A to ani nepozves na svo koncert, kurnajs a ja som sa tak nudil
Reakcia na: Emo #27411:
No z Fobusta si spravil herecku hviezdu 🙂
Reakcia na: S499.1023 #27394:
Na 110 mas tiez takt Os vlakov BA - Kuty a ER vlakov BA-Wien. Je sice trochu kostrbaty, ale grafikon je vzdy kompromisom medzi poziadavkami a moznostami.
Reakcia na: Emo #27409:
BRKS má príšerne nízke využitie vozidlového parku. S499.1023 ti to už ale popísal tu #27419
Reakcia na: J #27407:
To, že vlak poberie viac ľudí ako trolejbus som nikdy nespochybňoval. Hovoril som o atraktívnosti intervalu. Substrátu je jedno, že vlak celú L21 nahradí, on bude len vidieť, že sa zmenil interval z 5 na 15 minút. Ale povedzme, že niektorými inými argumentmi som sa nechal presvedčiť, za železnicu do DNV. Má to logiku.

Spoje do Dúbravky budú, oukej. Dúfajme, že do tej doby bude karloveská radiála trochu zrýchlodrážnená, aby ľudia skutočne chodili busom do Dúbravky a odtiaľ elinou do centra.
Prípoje k vlakom sa dajú elegantne zariadiť, ale záleží veľa od toho, aké súpravy s akou kapacitou budú na trati do DNV jazdiť. Možne niektoré napájačové bus spoje budú musieť byť zdvojené.

Ešte detail: Dohodnime sa, že interval bude deliteľom čísla 60, áno? Žiadne intervaly 25 min. a im podobné!

Re #27408 Emo: Ono to samozrejme nie je pravidlo, ale keď uvážiš, že na trati BA - KE je celodenne 120-minútovka, tak Ti je jasné, že na ňu naväzuje nejedna bočná trať, kde interval kratší je. Ale ešte raz - neplatí to o všetkých tratiach.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement