Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #25857:
Aha, no už chápem, kde nastal skrat... 🙂 Tomáš nie je Tomi '-)
Reakcia na: Tomi #25855:
Však o nič nejde, len som na to upozornil. Tá stránka bola aktualizovaná 7.10.2002, takže išlo mi len o Andyho tvrdenia, ktoré sú protichodné.
Reakcia na: Sarko #25856:
Aha, prepac, som si pomylil prispevky. Som mslel, ze o ekobuse hovorite 🙂
Reakcia na: Andy #25853:
Ako buď taký dobrý a klikni si na čísla príspevkov #24604 (môj) a #25831 (Tomiho) ešte raz...
Reakcia na: Andy #25854:
keby nebol, tak by som ho pochvalil 🙂 ... vsetko je tu dobre, len ten banner sa cely trasie 🙂
Re #25848 Sarko: fakt a som si to vobec nevsimol
Reakcia na: Tomi #25810:
Poznam takych ludi ako ty, ze aj keby ten baner nebol animovany, tak okritizuju aj to 🙂
Reakcia na: Sarko #25851:
A navyse chod k ocnemu, lebo to ten isty link nie je...
Reakcia na: Sarko #25851:
Ci je to ten isty link to neviem, ale rozhodne tam predtym bol iny clanok. Vsak si ho precitaj a uvidis, ze to nemohli pisat vtedy, ked si daval link 🙂
Reakcia na: Andy #25849:

Na tom istom linku býva spravidla aj to isté, že? 😉
Reakcia na: fobust #25824:

Všimni si lepšie (zväčši si foto) a zistíš, že je tam niečo ako úchytka, do ktorej sa možno dá zaklinovať tyč, niečo na spôsob ako pri A a T-busoch. Ono esteticky to vyzerá aj krajšie, otázne je, ako vyzerá taká elina po čelnom pobozkaní. 🙂
Reakcia na: Sarko #25848:
To bol iny clanok...
Reakcia na: Tomi #25831:
Tento link som tu hodil už 2.12.2003 v #22780 a 20.1.2004 v #24604 ... .-)
Reakcia na: Emo #25844:
Maximálne pri výlukách a absencii obojsmerných vozidiel.
Reakcia na: S499.1023 #25827:

Problém BA je nie v tom, že v tom čase možno bola bezvýznamná, ale skôr v tom, že BA začala uvažovať hneď s výstavbou električky a tak sa neprezieravo odpiekla na prezieravosti iných inštitúcií, ktoré výstavbu električky považovali za konkurenčnú voči nákladnej doprave a docielili nekompatibilnosť rozchodu so železnicou. V mestách, ktoré si spomínal sa od počiatku uvažovalo len s koňkou a ako taká zrejme nebola "nebezpečná". Prechod na paru alebo priamo na elektriku bolo už v neskoršom čase bez vážnejších problémov. V tomto smere je zvláštnosťou napr. Sarajevo, ktoré v roku 1885 začalo prevádzku konskej dráhy na rozchode 760 mm (v tom čase mala rovnaký rozchod aj železnica), ktorý sa nezmenil ani po elektrifikácii v roku 1895. Po rozmachu dopravy sa naštastie relatívne skoro (v roku 1960) pristúpilo k prestavbe na normálny rozchod.
Reakcia na: fobust #25816:
Ozaj a aké výhody by malo takéto spojenie tramvají?
v sobotu tam ideme, zoberte baterky a podte s nami 😃
Maxik, ze sa ozyvas prave ty, s kym som to nevedel najst ;P
Reakcia na: Tomi #25837:
No, to by si sa čudoval, čo všetko sa dá dnes (v Beúse) ukradnúť 🙂
Reakcia na: qwix #25832:
Je to na pravej strane ked ides smerom na nabrezie. Teraz je to po celej dlzke aj tak blokovane tou "ohradou" ktorou vedu tie kable , co boli na stene volakedy..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.