Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomi #25855:
Však o nič nejde, len som na to upozornil. Tá stránka bola aktualizovaná 7.10.2002, takže išlo mi len o Andyho tvrdenia, ktoré sú protichodné.
Reply on: Sarko #25856:
Aha, prepac, som si pomylil prispevky. Som mslel, ze o ekobuse hovorite 🙂
Reply on: Andy #25853:
Ako buď taký dobrý a klikni si na čísla príspevkov #24604 (môj) a #25831 (Tomiho) ešte raz...
Reply on: Andy #25854:
keby nebol, tak by som ho pochvalil 🙂 ... vsetko je tu dobre, len ten banner sa cely trasie 🙂
Re #25848 Sarko: fakt a som si to vobec nevsimol
Reply on: Tomi #25810:
Poznam takych ludi ako ty, ze aj keby ten baner nebol animovany, tak okritizuju aj to 🙂
Reply on: Sarko #25851:
A navyse chod k ocnemu, lebo to ten isty link nie je...
Reply on: Sarko #25851:
Ci je to ten isty link to neviem, ale rozhodne tam predtym bol iny clanok. Vsak si ho precitaj a uvidis, ze to nemohli pisat vtedy, ked si daval link 🙂
Reply on: Andy #25849:

Na tom istom linku býva spravidla aj to isté, že? 😉
Reply on: fobust #25824:

Všimni si lepšie (zväčši si foto) a zistíš, že je tam niečo ako úchytka, do ktorej sa možno dá zaklinovať tyč, niečo na spôsob ako pri A a T-busoch. Ono esteticky to vyzerá aj krajšie, otázne je, ako vyzerá taká elina po čelnom pobozkaní. 🙂
Reply on: Sarko #25848:
To bol iny clanok...
Reply on: Tomi #25831:
Tento link som tu hodil už 2.12.2003 v #22780 a 20.1.2004 v #24604 ... .-)
Reply on: Emo #25844:
Maximálne pri výlukách a absencii obojsmerných vozidiel.
Reply on: S499.1023 #25827:

Problém BA je nie v tom, že v tom čase možno bola bezvýznamná, ale skôr v tom, že BA začala uvažovať hneď s výstavbou električky a tak sa neprezieravo odpiekla na prezieravosti iných inštitúcií, ktoré výstavbu električky považovali za konkurenčnú voči nákladnej doprave a docielili nekompatibilnosť rozchodu so železnicou. V mestách, ktoré si spomínal sa od počiatku uvažovalo len s koňkou a ako taká zrejme nebola "nebezpečná". Prechod na paru alebo priamo na elektriku bolo už v neskoršom čase bez vážnejších problémov. V tomto smere je zvláštnosťou napr. Sarajevo, ktoré v roku 1885 začalo prevádzku konskej dráhy na rozchode 760 mm (v tom čase mala rovnaký rozchod aj železnica), ktorý sa nezmenil ani po elektrifikácii v roku 1895. Po rozmachu dopravy sa naštastie relatívne skoro (v roku 1960) pristúpilo k prestavbe na normálny rozchod.
Reply on: fobust #25816:
Ozaj a aké výhody by malo takéto spojenie tramvají?
v sobotu tam ideme, zoberte baterky a podte s nami 😃
Maxik, ze sa ozyvas prave ty, s kym som to nevedel najst ;P
Reply on: Tomi #25837:
No, to by si sa čudoval, čo všetko sa dá dnes (v Beúse) ukradnúť 🙂
Reply on: qwix #25832:
Je to na pravej strane ked ides smerom na nabrezie. Teraz je to po celej dlzke aj tak blokovane tou "ohradou" ktorou vedu tie kable , co boli na stene volakedy..
Reply on: dll #25838:
vraj tam su neake miestnosti - bol to vraj volakedy kryt, ale osobne som tam vlezeny nebol, informacie mam len sprostredkovane (ale rad by som sa tam niekedy zajst pozriet 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.