Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #25833:
Ešte jednoduchšie je vojsť tam z Palisád, vchod vyzerá ako vstup do nejakej starej linky metra. Brána je vyvalená (aspoň bola), všade bordel. Keď sa vojde kúsok dnu, vnútri vidno pekne električky prechádzajúce tunelom.

Môj sen je zastávka električiek Palisády v tuneli, resp. zastávka Hrad (s dobudovaním výťahov zo zasávky priamo na hrad 😉
Reakcia na: Emo #25844:

Pri vylukach netreba zaviest take dlhe linky autobusovej dopravy. Vozidlo sa moze "otocit" aj na stavebnych vyhybkach priamo na trati. Napr. ked je vyluka iba niekde na konci Dubravky, netreba autobusovu dopravu az z Borskej, ale iba od miesta, kde sa pracuje. Nevyhodou je polovicna obsaditelnost, kedze vzdy bere cestujucich iba prvy vozen. Je to nahrada za obojstranne elektricky, ktore v bratislave nemame (teraz odhliadnuc od historickych). Nesmieme vsak zabudnut, ze jedna solo tramvaj ma obsaditelnost klbovehou smradobusu...
Reakcia na: S499.1023 #25827:

Tebou vymenovane mesta mali pred elektrickou trakciu trakciu konsku. A tu bol proste predpis v Rakusko-uhorsku, ktory nariadoval vsetkym konskym draham 1435-ku. Iba to, co bolo stavane priamo ako elektricka mohlo mat 1000 a aj to tak bolo. Neviem ci budapest, ale Kosice a tusim aj Brno mali konske tramvaje. A ak nie konske, tak urcite parne (Brno, Budapest). Preto 1435 v tychto mestach. Vtedajsie normy a predpisy boli proste take.
Reakcia na: Andy #25857:
Aha, no už chápem, kde nastal skrat... 🙂 Tomáš nie je Tomi '-)
Reakcia na: Tomi #25855:
Však o nič nejde, len som na to upozornil. Tá stránka bola aktualizovaná 7.10.2002, takže išlo mi len o Andyho tvrdenia, ktoré sú protichodné.
Reakcia na: Sarko #25856:
Aha, prepac, som si pomylil prispevky. Som mslel, ze o ekobuse hovorite 🙂
Reakcia na: Andy #25853:
Ako buď taký dobrý a klikni si na čísla príspevkov #24604 (môj) a #25831 (Tomiho) ešte raz...
Reakcia na: Andy #25854:
keby nebol, tak by som ho pochvalil 🙂 ... vsetko je tu dobre, len ten banner sa cely trasie 🙂
Re #25848 Sarko: fakt a som si to vobec nevsimol
Reakcia na: Tomi #25810:
Poznam takych ludi ako ty, ze aj keby ten baner nebol animovany, tak okritizuju aj to 🙂
Reakcia na: Sarko #25851:
A navyse chod k ocnemu, lebo to ten isty link nie je...
Reakcia na: Sarko #25851:
Ci je to ten isty link to neviem, ale rozhodne tam predtym bol iny clanok. Vsak si ho precitaj a uvidis, ze to nemohli pisat vtedy, ked si daval link 🙂
Reakcia na: Andy #25849:

Na tom istom linku býva spravidla aj to isté, že? 😉
Reakcia na: fobust #25824:

Všimni si lepšie (zväčši si foto) a zistíš, že je tam niečo ako úchytka, do ktorej sa možno dá zaklinovať tyč, niečo na spôsob ako pri A a T-busoch. Ono esteticky to vyzerá aj krajšie, otázne je, ako vyzerá taká elina po čelnom pobozkaní. 🙂
Reakcia na: Sarko #25848:
To bol iny clanok...
Reakcia na: Tomi #25831:
Tento link som tu hodil už 2.12.2003 v #22780 a 20.1.2004 v #24604 ... .-)
Reakcia na: Emo #25844:
Maximálne pri výlukách a absencii obojsmerných vozidiel.
Reakcia na: S499.1023 #25827:

Problém BA je nie v tom, že v tom čase možno bola bezvýznamná, ale skôr v tom, že BA začala uvažovať hneď s výstavbou električky a tak sa neprezieravo odpiekla na prezieravosti iných inštitúcií, ktoré výstavbu električky považovali za konkurenčnú voči nákladnej doprave a docielili nekompatibilnosť rozchodu so železnicou. V mestách, ktoré si spomínal sa od počiatku uvažovalo len s koňkou a ako taká zrejme nebola "nebezpečná". Prechod na paru alebo priamo na elektriku bolo už v neskoršom čase bez vážnejších problémov. V tomto smere je zvláštnosťou napr. Sarajevo, ktoré v roku 1885 začalo prevádzku konskej dráhy na rozchode 760 mm (v tom čase mala rovnaký rozchod aj železnica), ktorý sa nezmenil ani po elektrifikácii v roku 1895. Po rozmachu dopravy sa naštastie relatívne skoro (v roku 1960) pristúpilo k prestavbe na normálny rozchod.
Reakcia na: fobust #25816:
Ozaj a aké výhody by malo takéto spojenie tramvají?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement