Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
trosku kritiky:
preco tu mate len take hnusne blikave bannery? chcel som niekde umiestnit odkaz na imhd a ja tak neznasam veci, ktore sa hybu (na tanieri aj na webe)
Reakcia na: S499.1023 #25808:

V Budapešti majú staré trojčlánkové FVV CSM1 a 2 dĺžku 21,7 m a CSM3 a 4 majú 22,63 m. Trojčlánkové TW 6000 kúpené z Hannoveru 28,2 m. Tebou spomínané trojčlánkové GCSM1 až 7 a KCSV5 a 7 (reko GCSM s tyristorovou výzbrojou, ktoré premávajú napr. na L2 a 2A ) majú 26,9 m, takže súprava meria 53,8 m. Napr. taká súprava KT8D5 by však merala až 62,4 m.
Reakcia na: Sarko #25806:
Myslím, že európsky rekord dosiahnu v Budapešti. Neviem, koľko meria dnes dvojica kĺbákov na l.4 a 6 ale majú tam prísť 11-dielne Combina, dlhé cca. 60 m.
I.
Reakcia na: Mat3j #25802:
Nemas co robit tak citas staru diskusiu? 😉
Reakcia na: Ike #25803:

Čo je to dosť dlhé? KT4 má dĺžku aj so spriahadlami cca 19 m, takže taká súprava 2xKT4 má 38 m, súprava 2xT má 30 m a KT8 má 32 m. Nič extra.
Trojičky 3xT3 v KE mali dĺžku 45 m. Dlhšie súpravy sú v Nemecku, taká KTNF8+KT4 v Gere má 47 m.
Reakcia na: Ike #25803:

KT4D s vloženým NP článkom v Cottbuse ako typ KTNF6 (6 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf6/index.html

KT4D s vloženým NP článkom v Gere ako typ KTNF8 (8 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf8/fotos/gera349_3.html
Reakcia na: qwix #25793:
to ti pekne premiesa obsah zaludka 🙂
Reakcia na: Sarko #25798:



aaaano, to je ono, ja som videl ze bola otocena PX ale zas na 100pero to povedat nemozem...
bolo to ale dost dlhe.... 🙂
Reakcia na: Dog #7685:
Už som urobil 🙂
Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.
Reakcia na: Ike #25790:

http://www.doprava.cx/mesicnik/050.php

Beograd (tram): V současné době (pozn.: január 2002) zajišťují provoz v jugoslávské metropoli jen české vozy KT4YU. Jejich monopol naruší na jaře nákup čtyřiceti ojetých vozů ze švýcarské Basileje. Přes nedávný velký zájem o nové české vozy je to - jak se zdá - zatím nejsnazší cesta, jak rozšířit a obnovit vozový park.
Jiří Vobecký
Reakcia na: Ike #25790:

To nie sú žiadne sranda súpravy, ale súprava dvoch klasických KT4. 😉 Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.
Reakcia na: COLOR #25791:
KT8 urcite nie. Hadam KT4 😉
qwix: nie je to az take zle... teda relativne (oproti BA)...
a este jedna vec - super kvalitna trat v Prahe: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/9017-02.jpg , ako vidite, aj tam sa jazdi po bordeli...
Reakcia na: Ike #25790:
ako PX supravy T3 jazdia aj inde, napr. aj v niektorych ceskych mestach pocas vyluk a pod.

(pozn.: PX = prdelí xobe)
Ike: Klbova T6? Nebola to KT8? Ale tu ked otocis, tak nemas ziadny rozdiel 😃 Tak teda neviem... Ake to preboha bolo dlhe???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.