Všimni si lepšie (zväčši si foto) a zistíš, že je tam niečo ako úchytka, do ktorej sa možno dá zaklinovať tyč, niečo na spôsob ako pri A a T-busoch. Ono esteticky to vyzerá aj krajšie, otázne je, ako vyzerá taká elina po čelnom pobozkaní.
Problém BA je nie v tom, že v tom čase možno bola bezvýznamná, ale skôr v tom, že BA začala uvažovať hneď s výstavbou električky a tak sa neprezieravo odpiekla na prezieravosti iných inštitúcií, ktoré výstavbu električky považovali za konkurenčnú voči nákladnej doprave a docielili nekompatibilnosť rozchodu so železnicou. V mestách, ktoré si spomínal sa od počiatku uvažovalo len s koňkou a ako taká zrejme nebola "nebezpečná". Prechod na paru alebo priamo na elektriku bolo už v neskoršom čase bez vážnejších problémov. V tomto smere je zvláštnosťou napr. Sarajevo, ktoré v roku 1885 začalo prevádzku konskej dráhy na rozchode 760 mm (v tom čase mala rovnaký rozchod aj železnica), ktorý sa nezmenil ani po elektrifikácii v roku 1895. Po rozmachu dopravy sa naštastie relatívne skoro (v roku 1960) pristúpilo k prestavbe na normálny rozchod.
Je to na pravej strane ked ides smerom na nabrezie. Teraz je to po celej dlzke aj tak blokovane tou "ohradou" ktorou vedu tie kable , co boli na stene volakedy..
vraj tam su neake miestnosti - bol to vraj volakedy kryt, ale osobne som tam vlezeny nebol, informacie mam len sprostredkovane (ale rad by som sa tam niekedy zajst pozriet
ako to moze niekto prehladnut, to ani ja nechapem btw kam vedie chodba ktora je na tej strane ako je potrubie (ma taky uzsi vchod)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko