Reakcia na: Viko #235637:
Myslím, že som tu už v minulosti spomínal svoje pobavenie v roku 2002 nad MHD Solingen (súčasť druhého najstaršieho a súčasne dodnes veľmi moderného IDS "Rhein-Ruhr" , kde pri nástupe prvými dverami a v štádiu prechodu na bezkontaktné odbavovanie mali už študenti čipové karty, ktoré navonok neniesli žiadnu viditeľnú informáciu, čítačky kariet ešte inštalované neboli, tak sa proste tie čisto biele karty ukazovali vodičovi, lebo Ordnung muß sein!
Valec
A teraz si zober možnosti v IDS BK, konkrétne koľko liniek máš takých, ktoré sú čisto prípojné. Z hlavy ma napádajú 4, no nech ich je raz toľko. Ostatné berú ľudí aj z iných zastávok. A neviem či bude práve najvhodnejšie, ak napr. spoj z MA do Gajár bude čakať 15 min. na zmeškaný vlak a spolu s ním budú čakať ľudia aj na ďalších zastávkach, ktorí vlakom vôbec necestovali.
Tie čisto nadväzné by teoreticky mohli čakať do aleluja aj dnes. Ale ten čakajúci autobus sa raz musí aj vrátiť a robiť spoj od ďalšieho vlaku.... aby sa vo výsledku celá špička nerozpadla len kvôli tomu, že to meškanie sa už nedobehne (viď častá realita na trati 131). A tiež nie je celkom reálne, aby bolo k dispozícii v regióne toľko záložných vozidiel, koľko je nadvazných liniek aby mohli zaskočiť v prípade meškania na jednej trati.
Ale v blízkej budúcnosti sa aj dispečerské riadenie bude riešiť.