Reply on: Urbanway 2423 #235634:
Pretože napríklad taký Holanďan, o ktorom sa traduje, že je to luteránsky poctivec, väčšinovo ukradne všetko, čo nie je privarené. Podobné je to s Nemcami - keď nám z mašín masovo mizli mikrovlnky za 1.500,- CZK a rýchlovarné kanvice za tri stovky, tak som pred nemeckým kolegom vyslovil podozrenie, že to chodia kradnúť bezdomovci, ktorí si zaobstarali kľúče od mašín, lebo predsa Nemec, ktorý kupuje len Miele, prinajhoršom Siemens alebo Bosch, na niečo také nie je odkázaný, tak kolega sa len zasmial a povedal mi: Vieš, u nás existuje také príslovie: "Vec, ktorá by sa nemeckému rušňovodičovi nehodila domov, neexistuje."
Valec
A teraz si zober možnosti v IDS BK, konkrétne koľko liniek máš takých, ktoré sú čisto prípojné. Z hlavy ma napádajú 4, no nech ich je raz toľko. Ostatné berú ľudí aj z iných zastávok. A neviem či bude práve najvhodnejšie, ak napr. spoj z MA do Gajár bude čakať 15 min. na zmeškaný vlak a spolu s ním budú čakať ľudia aj na ďalších zastávkach, ktorí vlakom vôbec necestovali.
Tie čisto nadväzné by teoreticky mohli čakať do aleluja aj dnes. Ale ten čakajúci autobus sa raz musí aj vrátiť a robiť spoj od ďalšieho vlaku.... aby sa vo výsledku celá špička nerozpadla len kvôli tomu, že to meškanie sa už nedobehne (viď častá realita na trati 131). A tiež nie je celkom reálne, aby bolo k dispozícii v regióne toľko záložných vozidiel, koľko je nadvazných liniek aby mohli zaskočiť v prípade meškania na jednej trati.
Ale v blízkej budúcnosti sa aj dispečerské riadenie bude riešiť.