Štáty, ktoré prehodnocujú opatrenia podľa aktuálneho vývoja situácie, sú zúfalé: -), zatiaľ čo Švédsko, ktoré si už seniorov vyhubilo, môže teraz zostať pokojne pri nezmenenej stratégii.
Ja som takéto balkanizované nápisy videl už počas prvých týždňov obmedzení a ani sa nečudujem, keď sú niektoré takto nízko.
Pri tomto mi napadá, existujú ešte nové autobusy/trolejbusy, ktoré majú samostatné dvere pre vodiča, ako sú napr. v 14Tr (myslím skôr západné krajiny, nie Rusko a Ukrajinu)?
Čo nič nemení na tom, že toto opatrenie by inde – niekde kde obdobie pandémie nebolo obdobím druhých Vianoc bolo už dávno zrušené. Časom Vianoc, lebo sa plnili všetky mokré sny, ako napríklad aj to vyradenie prvých dverí z prevádzky.
Aspoň vidíš, aký je ten vírus agresívny - už sa pustil aj do papiera, potvora.
Ďalší dôvod, aby sa s tým nezmyslom s prednými dverami skoncovalo.
Ozaj, keď to vlastne platí aj pre slepcov, ktorí majú vyhradené prvé dvere + sedadlo za šoférom, ako sa teraz prepravujú oni?
Ktori Svedi to povedali? Vela citas Nko, pripadne ine media, ktore lubivo vytrhli z kontextu dve Tegnellove vety ktore sedeli do ich narativu. Faktom je ze Svedsko pokracuje v tej istej strategii ktoru malo od zaciatku, co je asi tazko prejavom pocitu ze ten model nebol dobry. Pravidla v juli su totozne ako boli v aprili. Keby nieco "lutovali", ako sa to niektore kruhy snazia prezentovat, tak by to vyzeralo inak.
Staty ktore zufalo prehodnocuju strategiu kazde dva tyzdne, lebo sa zamotali do vlastnej pasce su na mape uplne inde
Vlani na jeseň obstarali od Emtrestu, takže už x mesiacov majú ten inteligentný aparát, len to nie je spustené, lebo tu máme IDS z pred 50 rokov, a čo sa tu vôbec sťažujeme ...
Píšeme rok 2020, máme zónovú a časovú tarifu, napriek tomu mi neviete zaistiť presun z bodu A do bodu B cez bod X, alebo ak hej, tak s obrovskými časovými stratami, že radšej idem peši 40 minút po poľnej ceste z vedľajšej dediny, lebo som skôr doma, ako čakaním na ďalší spoj - čiže využitím služieb IDS. A to som za to aj zaplatil za svoju zónu a očakával prestup, lenže do mojej cieľovej zóny som prišiel peši po tej poľnej ceste, a medzičasom mi aj časová platnosť vypršala.
Toto sú veci, čo BID a všetci ostatní nevidia, a rozhodne to nie je atraktívne, takže už nielen dopravné "služby" obchádzam, ale aj samotnú tarifu cez výnimky, len aby som sa nemusel stýkať s tým našim IDS z pred 50 rokov.
Pokiaľ ja viem tak každý dopravca má vlastný dispečink, ale tuším že v nových štandardoch IDS BK sa o nadväznostiach a centrálnom dispečinku píše, takže sa to asi plánuje. #235610 Tu sa o tom píše, len neviem presne zistiť, odkedy to bude platiť (vyzerá to, že buď 2021, alebo 2022?). https://www.idsbk.sk/download/B20200124T000001078.pdf
A BIDka vôbec nemá nejaký centrálny dispečing? Ja som bol nedávno pozrieť kamaráta, ktorý jazdí v Pražskej integrovanej doprave regionálne linky a tam majú prípoje z vlakov na bus poriešené pekne - vodič má v dokumentoch napísané, na ktoré vlaky má pri konkrétnom odchode čakať, pravidelný čas príchodu daných vlakov a v prípade meškania mu z centrálneho dispečingu pošlú správu o tom do vozidla (do odbavovacieho zariadenia), koľko vlak mešká + kde sa nachádza a dokedy má v zastávke čakať. V prípade, že si nie je vodič istý, či už vlaky, na ktoré mal čakať išli, môže sám kontaktovať centrálny PID dispečing a tam dostane odpoveď.
Hm, dole sa tu argumentovalo, že pokiaľ prímestské vlaky nebudú mať na tratiach prioritu, a teda dochádzajúcim bude lietať dochádzková doba +- 10-30 minút, je to fest prúser, ale keď tým istým dochádzajúcim ujde nejaký prípoj a ďalší pôjde až za hodinu alebo kedy, tak to už prúser nie je? Áno, ideálne riešenie je, aby takt bol natoľko hustý, že jeden zmeškaný spoj nie je tragédia, ale kým sa tam dostaneme, asi by nejaká rozumná garancia nadväzností mala zmysel. A tiež je mi jasné, že ani to bez integrovaného dispečingu nikdy nebude...
Prečítaj si hoc akú poučku o tom, čo je IDS a nikde tam nenájdeš nič o garancii nadväzností.
Prvý IDS vznikol už pred vyše 50 rokmi, čo myslíš, aké garancie vtedy poskytovali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423
Pri tomto mi napadá, existujú ešte nové autobusy/trolejbusy, ktoré majú samostatné dvere pre vodiča, ako sú napr. v 14Tr (myslím skôr západné krajiny, nie Rusko a Ukrajinu)?