Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #17158:

Nepáči sa im, že trolibuszy sú viac v Ostrove ako v Ústí:-). Ja osobne by som doporučil Van Hool AG 300 T alebo Berkhof Premier AT16:-). Ale tie majú lemn jednu hnanú nápravu. Síce v SOlingene sú minimálne také kopce ako v BA ale sami vravia, že staré vysokopodlažné MAN/Kiepe, čo mali obe zadné nápravy hnané, boli na tom trakčne ooomnoho lepšie.
Reakcia na: Andy #17139:
Keby dal DPB dáta k dispozícii ČD DATIS-u tak bude luxusné vyhľadávanie na IDOS-e.
I.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #17126:
Tak to teda u nás v MHD povolené nebolo nikdy. Za starých električiek vo vleku ale v autobusoch nikdy. A rozhodne posledných 30 rokov nikde.
Reakcia na: si #17022:
A ty by si mohol skusit byvat pod skinskym bytom, v ktorom sa jeho osadenstvo rozhodne o druhej v noci robit si party - a to dost casto. A skus na nich zavolat policiu - nic sa neudeje.

Igorko: Co sa v UnL nepaci na 22Tr? Ze im hrdzavie prototyp? 😉

I: A aky trolik teda najviac odporucas? 21Tr/22Tr, Trollino alebo ShityElektroHnus? 😉
Reakcia na: Riko #17125:
Ondrej Plávka. Popolník vyrobený z prerušovača smeroviek. Voz 6273. To bol taký humáč, že som sa tam normálne prilepil k volantu.
Reakcia na: Vladimír #17095:
Ja mám toiž pocit, že Mercedes Connecto (O345) dnes stojí zhruba toľko ako Karosa. Nie je síce konštrukčne taký zvrhlý ako Karosa ale zato je zvrhlý technologicky. Takže z blata do kaluže.
I.
Reakcia na: J #17090:
Nedúfaj. Tender vyhrala škodovka.
I.
stále sa tu píše o zvrátenej konštrukcii Karos 7xx a 9xx.
Mohol by niekto napísať (ak sa mu chce) v ktátkosti, stačí v bodoch, zásadné nedostatky. Nikde som sa to totiž nedočítal (vždy sa to spomína všeobecne, alebo som zle hladal na IMHD) a taký fanda zas nie som aby som išiel do knižnice a čítal celú knihu, na to nemám čas ani chuť.
Dík
Reakcia na: Turbo #17077:
Bohužiaľ myslím. Otykadlovaný Slintyhnus sa potáca po dvore Škody Przeň s pomocou triodynky a Ostrov sa chystajú zatvárať.
Reakcia na: J #17070:
Trošku zásadným spôsobom si zabudol na náklady na údržbu, ktoré sú u NP vozidiel rádovo vyššie.
Ďalším zásadsným omylom je zvýšenie kultúry cestovania v NP vozidlách. NP vozidlá majú mnoho rôznych výhod, ako bezbariérovosť a rýchlejšiu výmenu cestujúcich ale po pár mesiaceoch eufórie spusti nehandicapovaní cestujúci rev, aké to je hrozné. A ono je.
I.
Reakcia na: J #17048:
Hej, na 200 rokov pri súčasnej spotrebe. A ako si myslíš, že sa bude vyvíjať spotreba, keď dôjde ropa?
A vodík štiepnou reakciou? Zatiaľ stále len elektrolýzou, takže lektrina, elektrina, elektrina. A než sa jadropvá fúzia dostane z laboratórií do elektrární, tak my tu už nebudeme. Nožno ani naše deti. Takže klasická jadrová energetika. Slnko, vietor a podobné veci pokryjú celosvetovo tak 1% spotreby. Zatiaľ je na výrobu solárneho opanelu treba viac elektriny, než taký panel za svoju životnosť vyprodukuje:-).
I.
Reakcia na: Spectre #17028:
14Tr by som sa neodvážil v žiadnom prípade nazvať trolejbusom dokazujúcim nejaký technický potenciál. 14Tr bol šrot už v dobe svojho vzniku a jediným dôvodom jeho úspechu bol fakt, že nič iné vtedy nebolo (jedine tak ZiU). Dnešné M-ká sú už ako-tak k svetu ale to je rovnaký vývoj ako u Karosy od totálvraku 7xx k mierne použiteľnému vraku 9xx. Chybou Ostrovu Socializmu nie je marketing ale ich dementné boľševické chovanie.
no a skús sa v Brne spýtať na 22Tr. Tam už taká spokojnosť nevládne a je možné, že sa bude opakovať scenár z UL: Pre veľkú spokojnosť s 22Tr objednávame 15TrM:-(.
I.
Reakcia na: J #17024:
Rasista rozhodne nie som a jednoduché riešenia nemám rád. Ale Cigán nikdy nekradne 100 m kábla aby nakŕmil svoje deti. Na to má prinajmenšom sociálne dávky. Ja poznám Cigánov, ktorí makajú ako fretky aj bielych čo nerobia nič, preto nikdy nebudem hodnotiť niekoho podľa toho, či je Cigán ale jedine podľa toho, aký je on konkrétne.
I.
Reakcia na: Vladimír #17023:
Norma EU neprikazuje výklopné okná ale také riešenie aby sa cestujúci nevykláňali. Maďari ju veselo ignorujú, na všetkom majú posuvné okná a nemajú problém. Na západe je veľmi málo vozidiel s klimatizovaným salónom pre cestujúcich. Ale hlavne tam väčšinou jazdia podstatne prázdnejšie vozidlá...
I.
TAK! Uz som spracovala link! 😃 Po otvoreni treba kliknut do downloadov a do Biltergalerie-stare, aktualne :o)
Reakcia na: si #17022:
Aha, Cigáni v dome robia bordel, tak zmlátim Cigáňa v autobuse? Vieš, milý slotofil, takto sa začala aj 2. svetová vojna...
Reakcia na: J #17020:
A ja som niede písal, že sú Vytrolína zlé? To len niekto v DP sa zamiloval do škodovky.
Ale rozhodne nemôžem súhlasiť s tým, že by 15 m bus bol ako uliaty na 212. Na tejto linke som dlho jazdil. Jednak je tu kapacita kĺbových vozidiel v špičke plne využitá (jedine, že by po špičke vymieňali kĺbáky za 15 m), jedna 15 m bus by mal zásadné problémy na Mickiewiczovej pri Alžbetke.
I.
Haaaaa...ten link funguje uplne inac, nez ked sa mi zobrazil v okne!!! 😕 Mal tam byt kllbovy nizkopodlazny malinovocerveny MAN! 😞
Reakcia na: Vladimír #17130:
Mas pravdu, to si vela ludi neuvedomuje, ale fajcenie nebolo povazovane, za cosi mimo, ale naopak - dnes by clovek povedal - in. 🙂. Dokonca dost dlho obycajni ludia ani nevedeli, ze co fajcenie sposobuje...

Ale bohuzial - musim ta sklamat - neviem presne kedy ten zakaz zacal platit. Odhadujem, ze to bolo tych 20 (plus minus) rokov dozadu - takze to som mohol mat 7 takze - si len pamatam, ze to bolo 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.