Ty pracuješ na oddelení (vnútornej) kontroly v DPB? Odkedy DPB nie je povinný vybavovať anonymné sťažnosti, riešia sa napriek tomu niekedy aj také? Ak áno, vieš o nejakom spomenutia hodnom zaujímavom prípade?
sa mi sníva DPC! ☠ mňa ide dakto buzerovať za jeden Y, 90% Slovákov píše jak Maďari pomaly a to si nevšímaš. Môžeš ísť vyučovať čajočky a týpkov na AZET ako sa má písať a príp. aj diakritiku používať! Drvivá väčšina ľudí s ktorými som písal nikdy diakritiku nepoužíva a ani čiarky, ja diakritiku vždy používam.
"vysieť " je s mäkkým "i". Ty si tiež asi absentoval pri učení sa Slovenského jazyka n ZŠ, ale do MHD si "klavíroval" asi už od detských časov. To Ti fakt ide.
Taký otrasný šerbel ako je 1103 som už dlho nestretol-ani krátke plyňáky nejsú také zoz**bané ako ten tvoj skvost.Je síce pravda,že 1104 a 1110 sa nič nevyrovná.Jediní kto tvrdí,že tá tvoja detská izba je super si ty a ten tvoj super kamarát so svojou´´extrémne´´ rýchlou jazdou.
Retarder vystraja,ale je to aj vecou udrzby , niektore TEDOMY su spolahlive , taka 1113 a 1115 mi bude chybat - to boli najlepsie vozy. A uz chod na gmail -daco som ti pisal. ?
zaujímavé bude sledovať ako sa podpíše na Solarisoch jazdenie na L133. Následne ostanú vysieť Tedomy z L133 bez využitia, čiže potom môžu ísť nejaké Citelisy do Petržky, a Tedomy pôjdu na L50 aj keď niesom nadšený, že budú Citelisy deliť medzi vozovne. Na L99 by stačili kľudne 10.5M Citelisy, tie ale nemáme, zatiaľ čo Prievidza a Trnava áno ? Dakto hovoril, že Tedomy majú aj špeciálne nastavené prevodovky podľa jazdy na konkrétnych linkách, či to jazdí na L32 v členitom teréne alebo na obyčajnej L50 či 80 bez stúpaní. Teoreticky keby DPB chcel mať jednu značku 12 metrákov, mohol by tie Tedomy vrátiť, alebo keby ich chcel aj odkúpiť?
Náhodov je v najlepšiom stave (motor, prevodovka, kúrenie, čistota) ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123