Toto je načo dobré, keď nie sú peniaze? Alebo sú?
Za čo sa bude vymienať BS100??? Keď sa stále dodáva do nových vozidiel a je postačujúce.
http://www.bakurier.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600618&id=5854&p1=1658
Za čo sa bude vymienať BS100??? Keď sa stále dodáva do nových vozidiel a je postačujúce.
http://www.bakurier.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600618&id=5854&p1=1658
Beus
Re #163448 no.ev.di.: no veď som napísal že jednosmerná posila v rannej špičke Či 127 jazdila aj poobede jednosmerne nazad, si už nepamätám, tunajšia sekcia histórie tvrdí, že áno. Aj to som písal, že takmer kopírovali pôvodné linky 43 a 47 - s tými rozdielmi, že nestáli všade a nešli na stanicu ale na Vazovku, čo som nešpecifikoval.
A k linke 100 - tá neprešla vôbec žiadnymi zmenami. Vždy začínala od Vazovky (dolným oblúkom ako 94) a potom s vynechaním pár zastávok (tuším Tunel a Lafranconi) kopírovala 39-tku. Vypravované tam boli sólo vozy. Od istého času bola zrušená bez náhrady. Dlho dlho neskôr vznikla 31-tka ako kapacitná posila 39 v tomto úseku, to ale až po zatrhnutí ľavého odbočenia na Račku zo Šancovej do Mýtnej, a točila sa pôvodne na Jelačičke, neskôr kvôli problémom s prejazdnosťou a tiež kvôli zbytočnosti tejto 1 zastávky sa konečná zmenila na priebežnú okolo bloku rovno na Trnavskom, a takto jazdí dodnes Čiže okrem väčšiny trasy vlastne pôvodná 100 s dnešnou 31 nemajú vôbec nič spoločné, nie je medzi nimi nijaká následnosť ani súvislosť.