Reakcia na: Marek1978 #162148:
keď posilníš L61 a 63 tak zas L63 bude jazdiť poloprázdna pri takom intervale keď tam bude ešte aj L30 "zavadzať". Lamač ako taký bude mať priame spojenie pod nový most v L37. To, že ľudia zo 4 zastávok stratia priame spojenie nie je dúfam katastrofa, stačí sa pozrieť koľko ľudí v Petržalke sa musí odviezť 2-3 zastávky napr. z Betliarskej ulice L93 či 95, nie je ich málo a žijú! Preto sa teda nedivím, že na magoriáte a pár závistlivcov v DPB chce zas škrtať v Petržalke keď sa na to pozerajú presne ako vy, že zruší sa jedna linka, posilní sa iná, no nás to nezaujíma, my chceme priame spojenie ako je dnes a ak niečo meniť tak iba skrátiť interval! Zaujímavé aký dvojaký meter sa používa ?
no.ev.di.
K tej kapacite v Lamači : SOR 10.5 BN = 60osôb, čiže kapacita L30 je 300/180/240//180 osôb, kapacita L63 je 550/220/440//270, čiže dokopy je tam kapacita 850/400/680//450. Pri L63 v i=8/15/10//15 by to bolo 825/440/660//440. Zvýšila by sa potreba klbákov na L63 no ušetrili by sa na kratšej trase L96, zrušenej L39.
Čo sa týka prestupu z L63 na L37/43,tak taká exponovaná táto trasa nie je, nakoľko L30 nejazdí zas tak zázračne vyťažená aby sme tu držali takú linku. L43 by zlepšila interval počas sedla zo 60min na 40 a cez víkendy mimo leta by sa predĺžil iba z 30 na 40min, snáď mi nechceš povedať, že v zime sa cestuje počas víkendov tak strašne do Lesoparku, že i=40min by tam neprežil.
Pri L63 mi ide o to aby celotýždenne rovnomerne premávali autobusy z Lamača a tiež aby bol preklad v Trnávke a nie ako to je dnes, že L63 a 96 sa prekladajú iba počas víkendu ? L63 by premávali všetky spoje cez Tesco Lamač, okrem rannej špičky do 8:30 a tiež by obsluhovala všetky zastávky v Lamači. Čo sa týka obsluhy Segnárov, odklonila by sa tam L23 a vložili by sa spoje na L23 v úseku Segnáre - Pri kríži obsluhované SOR 9.5.
Ruslan : a načo je také potrebné spojenie CSU - Martinský cintorín? Chodia sa tam snáď študenti učiť na skúšky či tam chodia pre morbídne myšlienky? Nesnaž sa mi povedať, že ľudia cestujú medzi cintorínmi okrem 2-3 dní v roku na dušičky, by si ma rozosmial ? čo sa týka cestovania z Avionu, tak by tam boli dve linky, celotýždenne kĺbové a v preklade, teda pekne preložené odchody a rozložené balíky ľudí cestujúcich z Avionu do mesta.
Marek1978 : L96 by som pekne ponechal v takom intervale ako je spolu s L196 z dôvodu, že keď sa odklonia vlaky od Hl.st. k ŽST N.M. možno nebude ani takýto interval stačiť... z Avionu
Otázka č.1. : ako chcete šetriť v iných m.č. mi povedzte, resp. zaviesť systém ako v Petržalke, keď zruším v návrhu len dve linky, aj tie plne kapacitne nahradím (+/- 20-30 os/h) a už sa Vám vlasy ježia?
Otázka č.2. : pri výstavbe t-bus trate do Lamača mi chcete povedať že radšej podporíte návrh t-bus L30 a L63 ako vytvorenie jednej nosnej kapacitnej linky pre Lamač s krátkym intervalom?