Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #160387:
+ nejake Os na trase Nove Mesto - hlavna..
Reakcia na: 810zssk #160314:
Tak to by bola totálna kravina. V podstate by sa zrušil prestup medzi osobnými vlakmi od Záhoria na ostatné smery.
Reakcia na: Mike #160385:
Ta trat Prazska - Hrobonova je realna ze by stala do pol roka?
Reakcia na: Valec #160384:
Ja by som to riesil takto:
- Os/Zr/REX vlaky z Viedne a Kutov na hl.st.
- Os/Zr vlaky od Pezinka a Senca na Nove Mesto, vybrane spoje, ktore su pripoje k EC/SC z Prahy, alebo sa na NM nezmestia by isli na Vinohrady (fyzicky by pokracovali az na hlavnu, ale bez cestujucich)
- Vnutrostatne IC/R do Petrzalky (so zastavenim na Novom Meste)
- Vlaky z Prahy (vratane tych do Budapesti) by stali v Lamaci a na Vinohradoch (hlavnu by presli), pricom v Lamaci by boli pripoje na smer Kuty a na Vinohradoch na smery Trnava/Senec.
Reakcia na: Mike #160385:
Oprava.. potom 32 bude mať zmysel ... ?
V Prvom rade si myslím že počas prestavby Hl.St. nikdy nedojde k jej úplnému vylúčeniu. Pokiaľ viem stavebné povolenie ešte nemajú, súčasť dokumentácie pre stavebné povolenie (alebo realizačného projektu) bude aj organizácia počas rekonštrukcie a z tej série organizácií ktoré to budú pripomienkovať je pravdepodobné, že niekto (možno už samotné ŽSR/ZSSK) bude mať požiadavku že počas rekonštrukcie vždy nechať Hl.St aspoň čiastočne funkčnú (hoci aj iba kvôli R/EC po trase Budapešť..Štúrovo..Ba..Kúty..Praha). A teda asi aj MHD tam vždy nejaká bude musieť byť. Možno nie tbusy a možno autobusy pôjdu po trase.. Karpatská (Jelenia?)- Jaskový Rad - Žabotova.. (a v tuneli na Žabotovej sa vyfrézuje vozovk keby bolo treba... ☺ 32 by išla z Kramárov na Jaskovú Rad a Žabotovu..

Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
Reakcia na: AAA #160377:
Z VW jazdia nákladné vlaky najmä na západ. Navyše vôbec netuším, načo riešite nákladné vlaky keď sa bude prerábať staničná budova a predstaničný priestor. Však koľajisko sa meniť nebude.
A tiež je úplne zbytočné špekulovať, aké linky kam presmerovať, keď ešte dnes nik nevie, kde budú vlaky končiť. Na to, že by všetko končilo na ŽST Nové Mesto môžete rovno zabudnúť, tá stanica na to nemá kapacitu.
Reakcia na: Petto #160356:
Bol termín jar 2008 - 2009, potom prišla kríza... A kríza stále trvá, aj keď optimisti hovoria, že už pominula. Takže termín začatia je veľmi hmlistá vec.
Reakcia na: no.ev.di. #160378:
Môžeš mi vysvetliť, prečo sa za každú cenu musíš (keďže je tu ten cenzor nenapíšem to, čo by som inak napísal) navážať do tej 212 a meniť jej trasu? A teraz zas 205. Proste neskonale to celé komplikuješ.
Reakcia na: AAA #160376:

1. L84 som navrhol spojiť s L34, t.j. L84 ide po Pražskej a pokračuje do Dúbravky v trase L34.
2. Čo sa týka tých Kramárov, tak tam som navrhol celkom často jazdiacu L206, na ktorú sa bude dať v pohode prestúpiť, príp. na Sokolskej sú k dispozícií aj ďalšie linky.
3. Neviem prečo na L53 je cez víkend lepší interval ako cez prac. dni v sedle, ale tak časom treba poskytnúť aj lepšie intervaly nie a 30min cez víkendy na L32 je predsa len slabota a to musí priznať každý nech je sebeviac proti preferovaniu KV v riešení MHD.
4. spojenie na Rajskú je zachované - prestup z L202/201 na L208 alebo 212 podľa návrhu
5. nákladné vlaky z VW premávajú cez Hl.st. a určite by bola blbosť ich ťahať cez Senicu, avšak by bolo dobré minimalizovať prejazd nákladných vlakov stanicou ak si to bude situácia vyžadovať. T.j.. čo pôjde z Břeclavi a nebude adresované do BA, tak by mohlo radšej cez Senicu ísť.
Reakcia na: AAA #160370:
Prejazdna samozrejme bude, len ide o to co tam bude stat. To co dnes nemaju sancu zvladnut v tom provizornom rieseni. Relaciu Praha - Budapest by som riesil zastavovanim na Vinohradoch a mozno aj v Lamaci.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
Odbocka zo Sancovej na Stefanikovu neexistuje a nikto ju nebude stavat, lebo pocas reko bude zrejme musiet ist zas dole.
Reakcia na: Mike #160372:
pardon, L13 tam nemala byť.To je teda dobrá pakovina, keď nemôžem vytvoriť linku iba preto, že tam nie je sociálka. Tak ale dalo by sa to opraviť.
L205 : Trnávka - Jégeho - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť
L212 : Zimný štadión - Švätoplukova - AS - Rajská a späť, myslím, že na Rajskej minimálne WC je a je tam aj kde si kúpiť piť
L32 a 53 som spojil kvôli rovnakému intervalu, resp. aspoň podobnému v časti dňa. To čo sa ušetrí na L74 tak sa využije na jazdu L32+53 po Šancovej.

Ostatné linky sú OK?
Čo sa týka tých električiek tam tam je interval 8/8/8//15.
Reakcia na: no.ev.di. #160374:
A nákladné vlaky z/do VW nepremávajú cez hlavnú stanicu? Neviem, len sa pýtam.
Reakcia na: Technopol #160348:
Lenže ak spojíš 201 a 202 do protismerného okruhu zrušíš spojenie na Rajskú.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
Ten rozsah zmien mi príde trochu prehnaný. Napr. tvoja 210 k VN a 212 na Šulekovu a spojenie Nemocnica Kramáre - CMO odstrelíš, aj keď sa ho výluka vôbec nedotýka.
Na 32/53: skracuješ interval v sedle na 53 a cez víkend na 32, čo znamená vozidlá a výkony navyše,
Ako chceš nacpať 84, 2x184, 61 a 93 do toho buspruhu pred zastávku Hroboňova naraz?
Reakcia na: AAA #160370:
nákladné vlaky, ktoré nepriberajú ďalšiu záťaž v staniciach na trati 110 môžu ísť kľudne po trati 116 Kúty - Trnava, a medzi BA-TT pochybujem, že nejaké vagóny vyprodukuje nejaká vlečka. Na trať 110 sa môžu dostať potom od Trnavy cez Sereď a prídu do Galanty. Môžu jazdiť samozrejme vyložene Mn vlaky BA - TT a BA - GA, ktoré budú voziť vagóny do TT a GA aby sa zaradili do príslušných vlakov.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
výluku Predstaničné Nám. myslíš akože pre električky úplnú? keď máš 13 s K2S bez zmeny.... ešte keby si dal 2xT3 zadkami k sebe.. tak to môže chodiť po Žilinskú ako obojsmerná súprava?
tbusy: Tvoja 212 Zimák - šulekovanemá nikde sociálky
busy: 32 a 53 ako jedna linka je megakravina...
Ešte mi vypadla L41 : Šafranová - Drotárska cesta - Hroboňova - Pražská - Štefánikova - Palisády - Šulekova a späť (15/30/15//30), tento návrh je ako alternatíva k ostatným, takže uznávam aj nápad s vedením linky na Kollárovo nám., môj návrh na L41 vznikol za účelom možnosti priamej prepravy na Palisády aj zo smeru SAV

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.