Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #157112:
zrejme dobre hovoríš. Všetko tomu nasvedčuje 🙂
do prevádzky prišlo 14 nových SORiek...
koľko vozidiel sa chystá DPB vyradiť a o ktoré typy a čísla ide?

len sa mi to zdá, alebo je to za posledný týždeň pravidlom , že väčšina méďakov jazdí na L95? dosť ich ubudlo z výkonov na L68...
Reakcia na: Ttom #156979:
Zo systémového hľadiska by mali mať 203/207 interval 12 min. 10/12/12//15, tak ako to bolo pred septembrom 2007.
Ide aj o preklady 207/212 a komfort MHD v centre, najmä pokiaľ sa má ďalej obmedzovať IAD.
Reakcia na: TeBeCe #157112:
Máš tú fotku alebo odkaz na ňu?
Stavbou trate cez Valašskú sa okrem iného naplno prejavila nekultúrnosť bratislavských vrchárov, projektantov aj schvaľovačov projektov a kolaudátorov. Postaviť vtedy trať na pevných závesoch v rovine, s nenapnutými prevesmi, ktoré sa potom ešte v strede dodatočne zavesovali na výložníky, než by sa došponovali, s oblúkmi dolámanými použitím nesprávnych svoriek, to som hádam nikde inde ako v BA nevidel, aspoň nie v takejto miere, jedine až potom v Rumunsku a Bulharsku.
Reakcia na: AAA #157110:
Presne.
Re #157111 Osky: Ja som to obratisko využil v autoškole, totiž pardon, v trolejbusoškole a pootm ešte raz v premávke. Keďže mojou zásadou bolo mať prejdenú celú sieť, tak som využil mešklanie na linke 212 a otočil som sa tam so Sanosom (alebo 15Tr, to si už nepamätám). Takisto som prešiel spojku cez Tolstého oboma smermi - späť k Štefánke aj k SAV. Vtedy už veľa takýchto zabudnutých úsekov nebolo.
Reakcia na: TeBeCe #157113:
páči sa mi ten termín uzávierky aj hodnotenia - presne 30 a 31 dní po voľbách 😉
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18631
Použije sa elektronická aukcia
Nie.

bolo ze to chvalenia sa s elektronickymi aukciami....
Aby sme temu uzavreli, dovod nedokoncenia trate cez mlynske ulice bol prozaicky - po prestavbe Brnianskej nebolo mozne (nechcelo sa?) obnovit krizovatku s habanmlynom a suchomlynom, takze o par rokov neskor vzniklo sucasne riesenie cez patronku a valassku.

Re #157109 S499.1023: podla fotky z 1974 to vyzera, ze nie.
Reakcia na: S499.1023 #157109:
Ja si pamätám využitie toho obratiska len raz, keď nebol na Patrónke prúd, tak trolejbusy išli z mesta len potiaľ, ale to trvalo len necelú hodinu. ?
Reakcia na: S499.1023 #157109:
Otočka Vlárska je to, čo si pamätám zo začiatku 90. rokov ako nikdy nevyužívané a pre mňa vtedy nepochopiteľné obratisko v križovatke Stromová, Limbová, Vlárska?
Reakcia na: Martin Fundárek #157091:
Bola vobec otočka "Vlárska" zjazdná z tejto strany?
Reakcia na: S499.1023 #157106:
Jo. ? Je tomu už síce 15 rokov, čo ma uviedol do tejto problematiky takže si už nepamätám všetko, ale isto viem, že svoje okolie mal precízne zmapované a zdokumentované. ?
Reakcia na: AAA #156965:
No, tak 108-ka premávala súčasne s 218-kou vyše dva roky (od 6. 4. 1992 do 18.4. 1994) takže o náhrade by som moc nehovoril. ?
Reakcia na: Osky #157105:
Ivan J. ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #157092:
Áno, je to pozostatok, ale počítalo sa s nimi aj do budúcnosti, v rámci zatrolejovania Pražskej a Brnianskej (ak si správne spomínam, plánovali sa tam linky 207 a 208 na Patrónku a do Lamača. 209-ka mala ísť na Dlhé Diely cez Mudroňovú - Slávičie údolie a Mlynskú dolinu). Tá Hroboňova vraj mala slúžiť ako manipulačka na Brniansku namiesto Pri Habánskom mlyne a Pri Suchom mlyne, s ktorými sa už nepočítalo. Kamarát čo býva na Pri suchom mlyne sa už dlhé roky profesionálne venuje bratislavským trolejbusom a zaujíma sa o ich históriu, by o tom vedel viac...

Re #157093 S499.1023: Sory, sekol som sa - Kolibu som samozrejme myslel, nie Kramáre. (príspevok som písal dosť narýchlo, lebo som potom utekal na bus do NR) ?
Reakcia na: TeBeCe #157095:
Mám taký pocit, že ho nedávno odstránili ? . Ale na Nábreží gen. Svobodu, kúsok za Vodnou vežou je vidno dva staré hranaté trakčné stĺpy.
Nazdar lidi, mám dotaz. Nemá náhodou někdo nějaké výkresy k francouzskému metru, konkrétně k jeho podvozku typu VAL 206, 208 nebo 256 podle kterého bych byl schopen alespoň trocha udělat 3D model? Byl bych za to moc rád a hodně vděčný za jakýkoliv výkres a nebo aspoň odkaz, kde si ho můžu stáhnout. Předem díky všem ? a jinak posílám pěkný pozdrav z Moravy z okolí Olomouce ? PS: Případné výkresy nebo odkazy můžete poslat na jin.dok@seznam.cz
Reakcia na: Tam-bus #157100:
Tebe sa nikdy nič nesnivalo ? ?
Reakcia na: TEDOM-1103 #157078:
Dnes som bol na DD a po žiadnej historickej RTO ani stopy. Len by ma zaujímalo že odkiaľ si na to prišiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.