"Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom"
- rýchlejšie spojenie čoho s depom?
"V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre"
- prepojenie čoho cez Vlársku na Kramáre? Ja viem, že Koliby ale píšeš dosť nezrozumiteľne.
"tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska."
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".
Čo do toho montuješ, aký interval má mať L207? Mňa vôbec nezaujíma, aký interval má mať, ja som dokonca na túto tému ani nikde nediskutoval. Reagoval som na jednu konkrétnu vetu z Tvojho príspevku #156977, kde si napísal, citujem: "Navyše tá jednotnosť intervalu pri t-bus linkách je teraz úplne rozbitá keď v intervale 10/12/12//15 premávajú už iba 204,205,206,209 a 212, pričom 206 má počas sedla interval 12-24-24 a cez víkend rovnako ako L209 30minút, zvlášť intervalu majú L201,202 a 208 a celotýždenne 12minút má L210.".
Zaujalo ma spojenie "jednotnosť intervalu je teraz úplne rozbitá". Keďže si použil takúto formuláciu, z logiky veci vyplýva, že s daným stavom nesúhlasíš. Preto som sa Ťa v príspevku #156980 slušne opýtal, z akého dôvodu hovoríš o rozbitosti jedného intervalu, resp. inými slovami, prečo by vôbec nejaký jednotný interval v trolejbusovej sieti mal existovať. To je celé, nič viac som sa nepýtal, ani Ťa v inom nekomentoval, zato ani na túto jednoduchú otázku som odpoveď nedostal.
---
Re #157058 no.ev.di.: Ja nechápem, čo riešiš. AAA napísal, že na Búdkovej sa točila L213. V príspevku #157002 si ho zotrel, že: "Zaujímavé, že mám mapu mesta kde je na Lovinského 216 a 217 a tiež aj na Búdkovej a L213 iba po Hodžko. Než sa t-bus menili pred 10 rokmi tak L213 chodila iba na Hodžko a hore na Búdkovu chodili iba L216 a 217. Možné je, že jeden čas tam premávala aj L213 ale pred zmenami to bolo dlho dlho iba úsek Hodžko - Koliba na L213, si to zisti a uveríš."
A ja Ti znova oznamujem, že to tzv. "dlho dlho" bolo len smiešnych prechodných 6 rokov v porovnaní s celými dekádami, keď linka z Kolby jazdila a jazdí až na Búdkovú.
Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
"Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom"
- rýchlejšie spojenie čoho s depom?
"V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre"
- prepojenie čoho cez Vlársku na Kramáre? Ja viem, že Koliby ale píšeš dosť nezrozumiteľne.