Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #157085:
Pravdepodobne je to cesta, čo je za protihluvkou stenou doteraz.
Reakcia na: luky133 #157086:
Zjavne si nepochopil význam tej RTO medzi akými vloženými odchodmi medzi 25Tr-kami čo stoja vo vozovni ? ? Toto je určite operatívne záložne vozidlo .
Reakcia na: TEDOM-1103 #157078:
To mám ako chápať, že jazdí medzi vloženými dochodmi, alebo má odchod raz za hodinu či ako? ?
Reakcia na: TeBeCe #157084:
a vlastne este nalavo popri domoch bola nejaka cesta, resp. chodnik.
Reakcia na: Ike #157082:
pri pohlade k patronke, zhruba od hrobonky po pravej strane bola dvojpruhova cesta, po lavej strane bol siroky prazdny pas.
Reakcia na: Hug0 #157081:
no...cyklobusy už nejazdia, takže nejaký ten príves či dva by sa možno aj našiel ?
Reakcia na: Osky #157077:
Inak ako vyzerala Brnianska pred rozšírením? Bol tam ešte jeden rad domov? Lebo pochybujem, že len zelená plocha
Reakcia na: TEDOM-1103 #157078:
Dúfam že ma za sebou nejaký NP príves... ?
Chcem sa len opýtať či neviete koľko jazdí pani na 7757-7758. Ďakujem
KAZDY DEN DO 24.11. JAZDI NA LINKE 33 HISTORICKA RTO LUX PROPAGUJUCA NASU BRATISLAVU
Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Reakcia na: irizar #157073:
ďakujem ?
Reakcia na: no.ev.di. #157071:
Cesťák a mapu siete máš tu - je to len nórska verzia, ale vyznať sa v tom dá. Je to stránka miestneho organizátora dopravy, má aj naglickú verziu, ale tá je na informácie dosť skúpa.

http://www.skyss.no/nn-no/Rutetider-og-kart/Ruter-for-Bybanen/
Reakcia na: frenky #157016:
povodne to bolo asi este viac, pretoze od 1.4.1976 premaval po trase DNV cihelna - BAZ - Agatova -
Saratovska - Harmincova - Stara Dubravska - Pri Suchom mlyne - Mlynska dolina - tunel - Kapucinska - Sturova - Stary most - Cunovo.
Nevie mi niekto pomôcť nájsť grafikom a viac info v angličtine o light-rail systéme (Bybannen) v Nórskom meste Bergen?
Reakcia na: Ttom #157067:
este okolo roku 1994/1995 sa vyuzivalo na odstavenie pracovneho vozna, ak sa dobre pamatam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.