Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #157073:
ďakujem ?
Reakcia na: no.ev.di. #157071:
Cesťák a mapu siete máš tu - je to len nórska verzia, ale vyznať sa v tom dá. Je to stránka miestneho organizátora dopravy, má aj naglickú verziu, ale tá je na informácie dosť skúpa.

http://www.skyss.no/nn-no/Rutetider-og-kart/Ruter-for-Bybanen/
Reakcia na: frenky #157016:
povodne to bolo asi este viac, pretoze od 1.4.1976 premaval po trase DNV cihelna - BAZ - Agatova -
Saratovska - Harmincova - Stara Dubravska - Pri Suchom mlyne - Mlynska dolina - tunel - Kapucinska - Sturova - Stary most - Cunovo.
Nevie mi niekto pomôcť nájsť grafikom a viac info v angličtine o light-rail systéme (Bybannen) v Nórskom meste Bergen?
Reakcia na: Ttom #157067:
este okolo roku 1994/1995 sa vyuzivalo na odstavenie pracovneho vozna, ak sa dobre pamatam.
Reakcia na: kubo_99 #156938:
V prvopočiatkoch existencie linky 117 premávala len z Petržalky na Vazovovu, do Rače až neskôr. A v Petržalke v posledných rokoch niekoľko krát zmenila konečnú.

Re #156948 kubo_99: V posledných rokoch už 116 bola vedená tiež priamo po nadjazde, akurát zostali nejaké spoje okolo Matadorky (kedy skončili neviem, ich náhradou bola zastávka Ševčenkova).

Re #156949 810zssk: Boli tam až do začiatku výstavby objektu Vajnorská 98.

Re #156995 & #157003 TeBeCe: V jednej z máp čo mám doma je zakreslená trolejbusová linka (tuším vtedy ešte (2)13) cez ulice Pri habánskom mlyne, Pri Suchom mlyne na Limbovú a Vlársku. Či tam naozaj jazdila neviem, ale na ul. Pri Suchom mlyne je možno okrem trakčných stĺpov vidieť aj napájací bod.

Re #157049 810zssk: Lebo to bola linka skúšobná a dočasná. Zriadená kvôli tomu, že z Dúbravky sa "ťažko" cestovalo na Kramáre (najmä potom, čom im zrušili priame spojenie linkou 37).

Re #157055 Vladimír: Len pre doplnenie, linka 352 premávala v 16 min. intervale.
inak, a pamata sa niekto kedy presne boli zrusene vyhybky a troleje k trianglu hanulova?
Reakcia na: S499.1023 #157063:
Ja som sa ale nehádal o časoch z pred roku 1995, ja som povedal, že jednoducho L213 jazdila po Hodžko v časoch tesne pred zmenou v roku 2000, takže som nehovoril, že tak jazdila celú dobu a nehovoril som ani, že tak jazdila keď si ty s jazdil s ňou
Reakcia na: Peon #157062:
Hej, 37 šla na Pražskú kvoli kĺbakom... oficiálny dôvod bol ten, že kĺb na Kramáre nemôže pravidelne jazdiť..a okrem iného sa v centre rozšírila trolejbusová sieť, a tak 37mičku v relácií Karadžičova - Šancová - Kramáre nahradila trolejbusová linka 211
No ona bývalatradične natrieskaná aj predtým, keďbola sólo (z 3DP).. alepotom sa spravila reorganizácia výpravy resp. sa podarilo ušetriť toľko kĺbov, že ju začala vypravovať 1DP (s kĺbakmi)
A nezrušili ju, akurát ju rozdelili.. na tase Dúbravka - Centrum ju nahradila 34ka a od Krížnej až na vtedajšiu konečnú Technopol 78mička.... stalo sa tak k 30.6.1997 - prvej veľkej zmene v súivslosti so zavedením oblastného označovania ..
Reakcia na: Peon #157062:
hej, tak si to aj ja pamatam, ze na nu nasadili ik 280 a tak prestala chodit cez kramare..ale uz mi to pride ako by to bolo pred 100 rokmi...a preco ta kapacita nepostacovala-neviem, to si fakt nepamatam (mal som vtedy 6 r.) ? mozno byvala plna v 5rzke
Reakcia na: no.ev.di. #157058:
A keďže si to Dunčík nepamatá, tak to neexistovalo ? .
Reakcia na: Ttom #157050:
Prečo bola 37-ka presmerovaná cez Pražskú (smerom do Petržalky zachádzkou okolo Vojenskej nemocnice kvôli prestupu na trolejbusy)? Mne sa zdá, že dôvodom bolo nasadzovanie kĺbových vozidiel na ňu, pre ktoré nie sú Kramáre vhodné - predtým boli kraťase. Prečo však 37-ka zrazu kapacitne nepostačovala? Neskôr ju aj tak zrušili..
Reakcia na: no.ev.di. #157057:
Keď nevieš s kým a o čom sa rozprávaš, tak radšej zatvor tlamu. Keďže som sedával "tam úplne vpredu", tak asi viem, kade som jazdil.
Tak som sa bol teraz vecer prejst po ulici Pri Habanskom mlyne. Skutocne je ta ulica nezvykle siroka v porovnani s okolitymi - aj hlavnymi - ulicami. Siel som od Brnianskej a hned na zaciatku hore, kde vyustuje na Brniansku su po kazdej strane zastavkove niky. Dokonca na nich teraz neparkovali ani auta. Ulica ide v rovnakej sirke az po krizovatku s Gastanovou a potom este kusok za nou. Bola tma, ale zdalo sa mi, ze tam aj vidim daco ako stlp na trolejove vedenie. Vsetko to je krasne vidiet na www.mapy.sk - kde je lepsia ortofotomapa ako ma Google.
Podla vsetkeho sa tam skutocne pocitalo s nejakym druhom (najskor trolejbusmi) MHD. Ta sirka ulice a tie niky tomu zodpovedaju.
Reakcia na: Vladimír #157053:
chceš mi tlačiť do hlavy kaleráby, že interval 15minút cez pracovné dni na L203 a 207 stačí? Je veľmi ľahké byť proti tomu názoru ale teda povedz aký máš ty názor, v akom intervale by mala aká t-bus linka premávať. Keď som tu dlhší čas naspäť, chcel zavádzať zmeny v t-bus linkách, tak sa tu zdvihla vlna nevôle a obhajovalo sa tu aj to, že jednotný interval je dobrý. Takže prosím, namiesto odporovania mne, navrhni ty, v akom intervale by malo čo premávať, prípadne môžeš aj trasy nové navrhnúť.
Reakcia na: Vladimír #157053:
práve to obdobie kedy bola L312 skrátená po Hodžko si ja pamätám, lebo skôr mi tá MHD bola ukradnutá... či pre potešenie pána Igora som mal od narodenia behať okolo MHD asi ?

Re #157037 S499.1023: tu máš link kedy bola L213 skrátená! Ja som povedal iba to, že si pamätám, že L213 bola pred zmenami roku 2000 vedená iba v trase Koliba - Hodžko nejaký čas, aký som nevedel, ale priznal som, že možné je, že L213 premávala na Búdkovú, lebo skorší stav si nepamätám, iba o hentom viem. Snáď sa pán milostiví neurazí, že som sa nezaujímal o MHD hneď ako som prišiel na svete v 1988 ale som si to dovolil až o 12 rokov neskôr ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17225&idg=553&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Reakcia na: S499.1023 #157037:
vieš čo mašinka, pozri si ako to naozaj premávalo a potom rýp! Zatiaľ môžeš akurát tak zacúvať do depa a zložiť zberače ?
Reakcia na: TeBeCe #157054:
Historické okienko ohľadom dopravy v KV a na DD:
"- Na zlepšenie mestskej hromadnej dopravy som v r. 1995 dohodol s riaditeľstvom Dopravného podniku Bratislava, a. s. predĺženie linky č. 44 z hlavnej stanice na Dlhé diely a prepojenie prvého spoja č. 62 z Dlhých dielov na prvú raňajšiu električku smerom do mesta. Koncom roka 1995 som uzavrel s Dopravným podnikom Bratislava, a. s. zmluvu o zavedení autobusovej linky 352 premávajúcej medzi obytným súborom Dlhé diely - Nový most, Rázusovo nábrežie. Autobusy na novej linke premávali v pracovných dňoch (mimo jarných a letných prázdnin) od 5. februára do 20. decembra 1996 v raňajšej špičke od 5.45 h. do 8.10 h. Žiaľ, na ďalšie roky Dopravný podnik nebol ochotný zmluvu obnoviť."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement