Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Molecova sa aktualne zmenila na predvolebne bojisko. Starostka tam rozdava akesi kvetinace, posadka rto zase letaky. A zahradnik posiela len nitrianske MANy 😛
Reakcia na: marek #157123:
Ze tie su stale na rovnakom poradi. Mali by to byt: 95/1, 6, 7, 8, 9 a 5.
Reakcia na: Marek1978 #157121:


z toho je súkromných 6 poradí? to si mám ako vysvetliť?
Reakcia na: Marek1978 #157121:
este som zabudol na 96 1ks stalica.
Reakcia na: marek #157118:
na 95 je 12 poradi MBCC z toho je sukromnych 6 poradi. Tie sa nemenia. Na 68 by ich malo byt 6ks a 2ks hocikde.
Reakcia na: marek #157118:
Aj na 94 su mejdaky.
Reakcia na: TeBeCe #157112:
zrejme dobre hovoríš. Všetko tomu nasvedčuje 🙂
do prevádzky prišlo 14 nových SORiek...
koľko vozidiel sa chystá DPB vyradiť a o ktoré typy a čísla ide?

len sa mi to zdá, alebo je to za posledný týždeň pravidlom , že väčšina méďakov jazdí na L95? dosť ich ubudlo z výkonov na L68...
Reakcia na: Ttom #156979:
Zo systémového hľadiska by mali mať 203/207 interval 12 min. 10/12/12//15, tak ako to bolo pred septembrom 2007.
Ide aj o preklady 207/212 a komfort MHD v centre, najmä pokiaľ sa má ďalej obmedzovať IAD.
Reakcia na: TeBeCe #157112:
Máš tú fotku alebo odkaz na ňu?
Stavbou trate cez Valašskú sa okrem iného naplno prejavila nekultúrnosť bratislavských vrchárov, projektantov aj schvaľovačov projektov a kolaudátorov. Postaviť vtedy trať na pevných závesoch v rovine, s nenapnutými prevesmi, ktoré sa potom ešte v strede dodatočne zavesovali na výložníky, než by sa došponovali, s oblúkmi dolámanými použitím nesprávnych svoriek, to som hádam nikde inde ako v BA nevidel, aspoň nie v takejto miere, jedine až potom v Rumunsku a Bulharsku.
Reakcia na: AAA #157110:
Presne.
Re #157111 Osky: Ja som to obratisko využil v autoškole, totiž pardon, v trolejbusoškole a pootm ešte raz v premávke. Keďže mojou zásadou bolo mať prejdenú celú sieť, tak som využil mešklanie na linke 212 a otočil som sa tam so Sanosom (alebo 15Tr, to si už nepamätám). Takisto som prešiel spojku cez Tolstého oboma smermi - späť k Štefánke aj k SAV. Vtedy už veľa takýchto zabudnutých úsekov nebolo.
Reakcia na: TeBeCe #157113:
páči sa mi ten termín uzávierky aj hodnotenia - presne 30 a 31 dní po voľbách 😉
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18631
Použije sa elektronická aukcia
Nie.

bolo ze to chvalenia sa s elektronickymi aukciami....
Aby sme temu uzavreli, dovod nedokoncenia trate cez mlynske ulice bol prozaicky - po prestavbe Brnianskej nebolo mozne (nechcelo sa?) obnovit krizovatku s habanmlynom a suchomlynom, takze o par rokov neskor vzniklo sucasne riesenie cez patronku a valassku.

Re #157109 S499.1023: podla fotky z 1974 to vyzera, ze nie.
Reakcia na: S499.1023 #157109:
Ja si pamätám využitie toho obratiska len raz, keď nebol na Patrónke prúd, tak trolejbusy išli z mesta len potiaľ, ale to trvalo len necelú hodinu. ?
Reakcia na: S499.1023 #157109:
Otočka Vlárska je to, čo si pamätám zo začiatku 90. rokov ako nikdy nevyužívané a pre mňa vtedy nepochopiteľné obratisko v križovatke Stromová, Limbová, Vlárska?
Reakcia na: Martin Fundárek #157091:
Bola vobec otočka "Vlárska" zjazdná z tejto strany?
Reakcia na: S499.1023 #157106:
Jo. ? Je tomu už síce 15 rokov, čo ma uviedol do tejto problematiky takže si už nepamätám všetko, ale isto viem, že svoje okolie mal precízne zmapované a zdokumentované. ?
Reakcia na: AAA #156965:
No, tak 108-ka premávala súčasne s 218-kou vyše dva roky (od 6. 4. 1992 do 18.4. 1994) takže o náhrade by som moc nehovoril. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.