Reakcia na: Majo #134300:
myslím, že do mesiaca by takáto novota, ako pristavovanie vozidla na nástupište pred odchodom viac ako 2-3min bola veľmi rýchlo zakázaná vedením DPB, nakoľko by to ľudia nevyužívali ale skôr zneužívali na to čo si napísal. Vo Viedni si platia primerane k svojim platom a úmerne ku kvalite. Nemôžeš chcieť aby predsa ľudia u nás toľko platili, však to by museli v tých busoch dačo čapovať ? u nás ani nie je moc za čo platiť. Za nejaké zvyšovanie úrovne cestovania nepovažujem generálkovanie K2 na K2S, ktoré sú už "out of fashion" a to prosím niesom fajnová riť ale voziť sa v T3 a K2 je pod úroveň, takisto aj pýšiť sa 9.5m zbytočnými autobusmi od SOR je teda riadny trapas. Na tom najlepšie vidno, že DPB vie akurát len prezentovať svoje úsporné opatrenia, keď im vadí, že na L30 alebo 37 premávali 12metráky tak to bola neúnosná záťaž ? pričom ako dlho dobre vieme, rovnako šetrný je aj voči linkám s kĺbovými autobusmi a od roku 1998 náš vozový park neuzrel jeden jediný nový kĺbový autobus, ba ani trolejbus pre existujúce linky 201,202 a 212 (aj keď vidím L212 často poloprázdnu)
luky133