Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #134012:
Zaujímalo by ma či ich dajú aj do nových vozidiel alebo len do starých resp. rekonštruovaných. ?
Reakcia na: TeBeCe #134006:
Na TA3 o tom akurat hovorili, ze instalovanie kamier sa osvedcilo a nahodia to dalsich 25 vozidiel a cestovne sa skrz toho nezvysi ?
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
na oravskej trati chodi toto (len vynimocne chodia dve taketo spriahnute):
http://www.k-report.net/discus/nahledy/318648.jpg
zriedka kedy sa ukaze aj toto:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/318649.jpg

a keby ta trat aj z Tstenej pokracovala dalej tak aj ta jedna 811ka by chodila poloprazdna
Reakcia na: luky133 #134009:
akurat, ze to co prezentoval naposledy neslo cez slavicie, ale cez mlynsku dolinu...
Reakcia na: TeBeCe #134008:
Nakoľko išlo o predvolebny sľub, že napoja KV na zvysok trate pan Z. teraz vyhlasi, ze na nich kasle a trat pojde po trase 32 😃
Trolejbusova trat cez Slavicie udolie a rekonstrukcia cesty zrejme tak skoro nebude...MC Stare Mesto a verejnost s tym nesuhlasia...

http://eia.enviroportal.sk/detail/komunikacia-slavicie-udolie-ticha-ulica
Reakcia na: TeBeCe #134006:
kto si to chce pozriet v predstihu, tak v tohtotyzdnovej relacii na TVBA (uz je v archive) to uz stihli vykvakat.
Bratislava - Tlačová konferencia Dopravného podniku Bratislava, a. s., sa uskutoční o 11.00 h v Bratislave, Župné nám., vozidlo električky.
Témy TK:
- Vyhodnotenie pilotnej prevádzky kamerového systému vo vozidlách MHD. Perspektíva rozširovania systému v podmienkach bratislavskej MHD.
Reakcia na: slavius #133988:
Ja sa hlavne bojím naplnenia tejto vety: "Nevylučujem, že rokovania počas augusta uzavrieme. Pripúšťam však, že rokovania nebudú uzavreté a budeme riešiť prepravu vlastnými kapacitami," uviedol Zahradník. ?
Reakcia na: Ike #134003:
btw. tu píšu, že ten most bol definitívne zrušený po neutralizácii Rakúska a presune železnej opony na našu hranicu

http://www.tikdnv.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=165&Itemid=43
Reakcia na: Vladimír #133998:
tak sa ospravedlňujem, nakoniec to nebola ani turistická mapa, ale dokonca AUTOATLAS!!!!

jedná sa o Autoatlas Slovensko 1:400 000 vydaný Slovenskou kartografiou. 1. vydanie - 1994 ISBN: 80-7103-110-0

tu je naskenovaná časť mapy
http://i26.tinypic.com/28iyzag.jpg
?
Reakcia na: no.ev.di. #133990:
No to musel písať podobný tĺk ako ty a Autista. Platiť to bude kto? Budúcnosť železnice je v niečom úplne inom ako v ritných lokálkach.
Reakcia na: MatejBA #133996:
zabudol si na "kapacitu 185 cestujúcich" takže možno do konca mesiaca budú hľadať tých 185 ľudí, ktorí by svojimii rozmermi presne naplnili túto kapacitu ?
Reakcia na: Martin Fundárek #133995:
Obdivujem tvoju schopnosť racionálne vysvetľovať evidentnému tĺkovi. Bol by z teba dobrý ošetrovateľ v ústave pre zabrzdemých ? .
Reakcia na: Ondro #133979:
Kua chlapi, nechápete nadsadzovanie, keď to človek neoblepí smajlíkmi? Proti sestričkám nič nemám, išlo mi len o to, uraziť túto konkrétnu osobu.
Reakcia na: Ike #133982:
Aha, tak pardón. V príspevku #133973 si písal, že "mapu Bratislavy", tak som si automaticky myslel, že ide o mapu mesta.
Reakcia na: MatejBA #133996:
Ludia ohanajuci sa prisnymi kriteriami ich v drvivej vacsine maju iba na sermovanie a v skutocnosti na ne kaslu.. DPB nie je jediny pripad..
Reakcia na: kecho #133993:
Prisne kriteria ? Nizkopodlaznost; co najnizsia cena; klimatizacia, ktora sa nebude pouzivat; dostacujuci pocet vozidiel pre Dlhe diely ?
Reakcia na: no.ev.di. #133990:
Tak ZSSK zrušili premávku Zvolen-Šahy pre jej nerentabilnosť a teraz by tam mal jazdiť medzinárodný rýchlik??? Spojenie Budapešť-Zvolen je pohodlnejšie po elektrifikovanej trati cez Nové Zámky.
Premávka MÁV do Ipeľského Trnovca podľa môjho názoru zdochne súčasne s koncom ťažby v bani Dolina. Tá bude znamenať koniec peážnej prepravy a zrušenie dráhy Veľký Krtíš- št.hranica, a následne pre MÁV nebude rentabilné dráhu udržiavať.
Turňa - tam by kto jazdil?

Ja by som tiež rád videl obnovenie všetkých kedysi zrušených tratí, dostavanie nedostavaných atď., ale kto a z čoho by obnovenie/vybudovanie a následnú prevádzku platil?
Reakcia na: no.ev.di. #133989:
Železnice si pochopiteľne žiadne prirážky neúčtujú. Účtujú si zrejme len normálnu, nedotovanú cenu. Cena vnútroštátnej prepravy je dotovaná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.