Ak pod „nezávislými držiteľmi certifikátov“ máš na mysli Slávikových tzv. „autorizovaných dopravných inžinierov“, tak vedz, že nijaký „autorizovaný dopravný inžinier“ neexistuje. Tí jeho autorizovaní inžinieri sú (možno) autorizovaní stavební inžinieri v odbore dopravných stavieb. A dokonca ani nevedel povedať, ktorý zo Schlosserovcov je jeho „poradcom“ (na to som sa ho pýtal, pretože tituly mu poskladal od dvoch). Pozri tiež diskusiu z cca decembra 2007-februára 2008 medzi mnou a Slávikom (nick „marcelllooo“).
„Ktory normalny clovek by sa tam isiel dohadovat s dochodcami“
Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84, keď sa nikto „normálny“ nebude chodiť dohadovať s dôchodcami.
„prečo zbytočne uberať“ Z Račka sa dalo do Karlovky po starom päťkou priamo, teraz len zachádzkou, zato z Trnavského sa dá troma linkami priamo. To nie je nelogické?:-) Ale vážne: predovšetkým je nelogické, že sa neupravili signálne plány v oblasti Kamenné nám. - Jesenského tak, aby sa tam vošlo všetko, čo by bolo treba. To je základný problém – a následkom toho sa môžeme baviť len o zlých a ešte horších riešeniach.
moja aglomeračná hra je úplne jednoduchá.... Bratislavská aglomerácia siaha tam, pokial sú jej denné väzby...
pretože nie počet obyvateľov samotnej mesta je dôležitý, ale počet cestujúcich... to znamená, že na Slovenskej strane vklude kopíruje hranice okresov Senica, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda... (v najextrémnejšom prípade)... Ale môžme zostať v hranici Bratislavského kraja, tu tiež počet obyvateľov rastie rýchlym tempom...
Viedeň - vieš o výraznom dochádzkovom pruhu z viedne?
Györ? - ako ironická poznámka dobré
a prečo? lebo cezhraničné vzťahy ešte nie sú na takej úronvni ako vnútroštátne...
offtopic off
nejaké nedorozumenie alebo čo. ja nie som "Brankov" hovorca ☺
pravda ale je, že posledné dni sú obzvlášť "úrodné"...
keby sa to všetko stalo v priebehu polroka, ani pes neštekne. ale prísť za pár dní o desať vozov je dosť, nehovoriac o zraneniach. smola, kua... ?
Neviem, neviem, ale tá tvoja aglomeračná hra sa mi akosi nezdá. Rátaš do bratislavskej aglomerácie aj Viedeň? Ak áno/nie, tak prečo? Gyor? Odkiaľ kam sa bude dochádzať za 30 rokov do práce? Máš nejaké varianty? Aká je ich pravdepodobnosť?
A prečo sa vlastne tak dementne projektujú trate v Bratislave? Ostré oblúky sú o toľko lacnejšie, či ako?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JakuB FilO