hroch2: tie problemy zalezia na tom ako je trat spravena a moja predstava trati je ze existuju prechody z jednej kolaje na druhu (nieco ako vyhybne), toto vsak vyzaduje plnu zabezpecovacku a dohlad dispecerov, umozni to vsak v pripade problemu a obojsmernych vozidiel vylucit iba sahnuty usek a nahradit ho niecim inym (alebo poslat dlshie linky okolo a zopar vozidlami robit kyvadlovu dopravu. Rovnako to v obmedzenej miere ponuka moznost fungovat aj pri jednej prejazdnej kolaji (napriklad nocna doprava + udrzba trate). A riesit nahradnu dopravu BUSmi v petrzalke je jednoduchsie ako ju riesit cez dunaj :-)) ale urcite je to krizova moznost :-))
hroch2
dopravny problem petrzalky sa riesi tak ci tak, pretoze ani s pomocou dvoch trati nemozes zabranit tomu, aby sa stal pruser napriklad v polovici trate (najlepsie tam, kde by sa krizovali)... a mas po premavke na oboch pripadnych vetvach...