Vladimir: ja som brigadnik, cize ked si zavolam, ze by som chcel jazdit, alebo ak mi zavolaju ci mozem prist jazdit, vtedy jazdim. Ak mam cas. Linku si vybrat ale nemvuozem.
Jano: No... tie rozpisy su tak podobne, ale podla mna robia 5 dni normalne smeny (cca 10 hodinove) a potom maju 2 dni volno. Ako kto. Je to rozne.
STRIEDACI: Hm. To mas tak. Su zalohy a su striedaci. Zaloha bud sedi vo vozovni na vypravni, alebo na niektorej konecnej. Vypadne linka - zobere voz a ide zaskocit. Tam je to jasne.
Striedac. Striedaci su na linkach 3,7 a 11. Preto tieto linky nemam rad. Striedac sedi v tych budkach v Gastanovom hajiku (konecna 7 na Vinohradoch) a ma to asi takto:
3 a 11 strieda smerom do Race. Cize skusim uviest priklad. Sedis v budke, pride Ti z mesta 3/1, Ty ho cakas na zastavke, nastupis a ides s tym do Race. tam stojis max. 10 minut a ides nazad. Na Vinohradoch Ta zas caka povodny vodic a prevezme si voz. (On mal pracovnu prestavku). Ides do budky, za 5 minut Ti dojde povedzme 3/4. Spravis to iste. Za smenu otocis v podstate vsetky 3. A druhy co tam sedi toci zas 11. Ten co toci 7 (vacsinou Edo - spravny chlapik!) to ma na celu linku, cize nasadne na konecnej na Vinohradoch a ide s tym do mesta, vrati sa a vrati Ti voz. Potom bere dalsiu 7 co ide za Tebou. Cize striedaci su traja. Raz som uz aj ja robil striedaca. Nebavilo ma to. Nebavilo ma to SEDENIE V BUDKE !
A nazor vodicov (alebo teda budem za seba hovorit - mna) na striedania ? Podla mna to je maximalne ONICOM !!! Neznasam tie linky HLAVNE preto, ze ma striedaju. Niekedy mas za jednu sluzbu aj 2 striedania ! Mne sa v budke sedet nechce, sak sedim celu sluzbu v eline. Tak sa idem vzdy prejst niekde, alebo idem do obchodu a tak. Ale to som ja - vacsina vodicov zaleze do budky. neviem, mozno starsi vodici tu pauzu potrebuju, ale podla mna je to zbytocne - je to len vec blbeho pracovneho zakona. Heh... v lete som vzdy siel do vinohradov sa prejst - zrelaxovat. To bol veget - ticho... A koncom leta som tam vzdy zasiel na hrozno ! Alebo sa da zajst na peron na stanici na SUPER klobasu za lacny peniaz !
Jano: No... tie rozpisy su tak podobne, ale podla mna robia 5 dni normalne smeny (cca 10 hodinove) a potom maju 2 dni volno. Ako kto. Je to rozne.
STRIEDACI: Hm. To mas tak. Su zalohy a su striedaci. Zaloha bud sedi vo vozovni na vypravni, alebo na niektorej konecnej. Vypadne linka - zobere voz a ide zaskocit. Tam je to jasne.
Striedac. Striedaci su na linkach 3,7 a 11. Preto tieto linky nemam rad. Striedac sedi v tych budkach v Gastanovom hajiku (konecna 7 na Vinohradoch) a ma to asi takto:
3 a 11 strieda smerom do Race. Cize skusim uviest priklad. Sedis v budke, pride Ti z mesta 3/1, Ty ho cakas na zastavke, nastupis a ides s tym do Race. tam stojis max. 10 minut a ides nazad. Na Vinohradoch Ta zas caka povodny vodic a prevezme si voz. (On mal pracovnu prestavku). Ides do budky, za 5 minut Ti dojde povedzme 3/4. Spravis to iste. Za smenu otocis v podstate vsetky 3. A druhy co tam sedi toci zas 11. Ten co toci 7 (vacsinou Edo - spravny chlapik!) to ma na celu linku, cize nasadne na konecnej na Vinohradoch a ide s tym do mesta, vrati sa a vrati Ti voz. Potom bere dalsiu 7 co ide za Tebou. Cize striedaci su traja. Raz som uz aj ja robil striedaca. Nebavilo ma to. Nebavilo ma to SEDENIE V BUDKE !
A nazor vodicov (alebo teda budem za seba hovorit - mna) na striedania ? Podla mna to je maximalne ONICOM !!! Neznasam tie linky HLAVNE preto, ze ma striedaju. Niekedy mas za jednu sluzbu aj 2 striedania ! Mne sa v budke sedet nechce, sak sedim celu sluzbu v eline. Tak sa idem vzdy prejst niekde, alebo idem do obchodu a tak. Ale to som ja - vacsina vodicov zaleze do budky. neviem, mozno starsi vodici tu pauzu potrebuju, ale podla mna je to zbytocne - je to len vec blbeho pracovneho zakona. Heh... v lete som vzdy siel do vinohradov sa prejst - zrelaxovat. To bol veget - ticho... A koncom leta som tam vzdy zasiel na hrozno ! Alebo sa da zajst na peron na stanici na SUPER klobasu za lacny peniaz !
hroch2
dopravny problem petrzalky sa riesi tak ci tak, pretoze ani s pomocou dvoch trati nemozes zabranit tomu, aby sa stal pruser napriklad v polovici trate (najlepsie tam, kde by sa krizovali)... a mas po premavke na oboch pripadnych vetvach...