Reakcia na: Ike #119318:
Nebolo by treba ani vytvárať jedinečné ID. Bohate ti stačí čas a číslo vozu. Revízor by z toho už vedel, či si daným vozidlom šiel aj predošlý spoj alebo nie.U neprestupnej tarify si problémy presne popísal:
- dvoj a viacnásobne vyššia cena tam, kde nie je priama linka,
- cestujúci platí rovnako bez ohľadu na dĺžku cesty,
- absolútne nevyhovujúca pre IDS...
Ámos
Bratislava stale nema nato, aby mala polovicu vozidloveho parku elektriciek NP. Pri 230 elektrickach by teda bolo treba 60 viacclankovych suprav. 15T stoji Prahu 66mil Kc, cize asi 75mil. Sk.
4,5 miliardy je pre Bratislavu prilis vela.
Samozrejme novostavby su hlupost. No modernizacie na typ T3P (bez novej skrine) a zaroven nakup isteho poctu novych salin by bol asi najvhodnejsim variantom.