Reply on: ufo #119317:
Áno zažil. Raz vo WLB (a teda bola to dosť drsná kontrola) tých čo nemali lístok proste na zastávke dvaja počerný, asi 2 metre vysoký chlapíci doslova vyhodili z vlaku (napriek tomu, že sa nijako nevzpierali) a tam sa ich ujali pán v obleku a pani v šatách, ktorý im vypísali pokutové bloky. A raz v metre, kde nastúpili 3ja revízori (vyzerali ako tí naši) a čiernym pasažierom sa na bločky vypisovali na nasledujúcej stanici.Ani pri jednej z týchto kontrôl (asi som mal šťastie alebo čo) sa nik nevyhováral, že si nejaký lístok zabudol, nestihol označiť a pod. Kto ho nemal, ten slušne zaplatil alebo strpel kontrolu dokladov. Za to pri každej kontrole v BA sa niektorý z čiernych pasažierov na niečo vyhovára. Proste na západe sú ľudia poctivejší.
Ja nechápem žiadneho cestujúceho ako zlodeja, ale keď tvorím nejaký systém, tak ho tvorím tak, aby bol jednoduchý, ľahko pochopiteľný a hlavne aby sa nedal zneužiť NEPOCTIVÝMI ľuďmi. Ja nemám tupé modrogumné myslenie, že zavediem nejakú "zákaznícku" ponuku a keď sa osvedčí, tak ju zruším, lebo ľudia by ju veľmi používali, t.j. v modrogumnom myslení zneužívali.
Ámos
Bratislava stale nema nato, aby mala polovicu vozidloveho parku elektriciek NP. Pri 230 elektrickach by teda bolo treba 60 viacclankovych suprav. 15T stoji Prahu 66mil Kc, cize asi 75mil. Sk.
4,5 miliardy je pre Bratislavu prilis vela.
Samozrejme novostavby su hlupost. No modernizacie na typ T3P (bez novej skrine) a zaroven nakup isteho poctu novych salin by bol asi najvhodnejsim variantom.