Reply on: ufo #119317:
Áno zažil. Raz vo WLB (a teda bola to dosť drsná kontrola) tých čo nemali lístok proste na zastávke dvaja počerný, asi 2 metre vysoký chlapíci doslova vyhodili z vlaku (napriek tomu, že sa nijako nevzpierali) a tam sa ich ujali pán v obleku a pani v šatách, ktorý im vypísali pokutové bloky. A raz v metre, kde nastúpili 3ja revízori (vyzerali ako tí naši) a čiernym pasažierom sa na bločky vypisovali na nasledujúcej stanici.Ani pri jednej z týchto kontrôl (asi som mal šťastie alebo čo) sa nik nevyhováral, že si nejaký lístok zabudol, nestihol označiť a pod. Kto ho nemal, ten slušne zaplatil alebo strpel kontrolu dokladov. Za to pri každej kontrole v BA sa niektorý z čiernych pasažierov na niečo vyhovára. Proste na západe sú ľudia poctivejší.
Ja nechápem žiadneho cestujúceho ako zlodeja, ale keď tvorím nejaký systém, tak ho tvorím tak, aby bol jednoduchý, ľahko pochopiteľný a hlavne aby sa nedal zneužiť NEPOCTIVÝMI ľuďmi. Ja nemám tupé modrogumné myslenie, že zavediem nejakú "zákaznícku" ponuku a keď sa osvedčí, tak ju zruším, lebo ľudia by ju veľmi používali, t.j. v modrogumnom myslení zneužívali.
Valec
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.