"ale nasi dementi idu aj kupovat nove a kupuju nove vysokopodlazne elektricky"
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.
jednak E2 su castokratn novsie, kedze su z 80tych rokov, niektore z 90teho .. cize tie elektricky su modernizovane ..
ale nasi dementi idu aj kupovat nove a kupuju nove vysokopodlazne elektricky a ked budeme mat 1/2 elektriciek nizkopodlaznych nech si rekonstruuju co chcu ..
ad 2: na povrchu zostane park jednoduche ..
a keby malo mesto aspon ake take planovanie tak sucastou eurovei mohla byt kludne aj elektricka ..
Mňa by strašne zaujímalo, čo iné by hlavný architekt pod Novým mostom rád videl. Lebo neviem o jednom zmysluplne (inak ako parkovisko) využitom priestore pod mostom.
Re #119296 aquila: "zapustit elektircka z mosta, na safku urobit podzemne parkovanie, podchody pre chodcov"
Električky, parkovanie aj chodci pod zem, a na povrchu zostane čo?
A v tom Schotentore teda ja osobne nevidím žiadnu výhodu. Vykopem jamu a v nej spravím obratisko električiek ktoré mohlo byť kľudne aj na povrchu.
pri prestavbe hlavnej stanici sa s tym viac menej pocita a co vidim ako plus je to plus minus riesene mimourovnovo .. cize tam problem neni .. novy most, tam vela nezmenime...
co sa tyka safka, tam by sa mala podla mna zapustit elektircka z mosta, na safku urobit podzemne parkovanie, podchody pre chodcov a mini terminal, nieco na styl viedenskeho schottentor ..
Velmi dobry prispevok.. Myslim, ze v BA sa vobec nemysli na to, ze MHD aj potrebuje nejaky priestor.. Nie len ze pristresky sa stale zmensuju, na obratiska sa nemysli vobec.. Konkretne Novy most, Hlavna Stanica a Nivy by mali byt zadefinovane aj v uzemnom plane, ze tam moze byt len obratisko MHD a nic ine.. Dokonca po prestavbe Hl.st.a Niv by som obratiska este zvacsil.. Tie plochy by si mesto malo chranit prave na taketo ucely, lebo ked sa raz zastavaju uz je koniec...
Takisto Safko.. Po dostavani elektricky do Petrzalky tam ma byt park.. Zaujima ma, kde sa bude otacat L50 a L78.. asi cez park po trave.. ?
Vidno že si nevidel, akú veľkosť bude mať AS po prestavbe. Zostane z nej prakticky len taká časť, akú dnes tvorí príjazdová cesta od "rampy" po tridsiatkové nástupištia (ešte aj v tej lokalite).
Re #119270 S499.1023:
To sú zase hlasky typu "predsedo, oni maji zachod"...
Musime mat od kazdeho nieco okopirovane?
Nakoniec vsetky spory, ktore by teda mohli vzniknut pri 15 min listku, mozu vzniknut aj pri hodinovom...
Ked nechceme spochybnitelny system, tak teda okopirujme od Viedne.
7789+90 uz bude onedlho hotova. Ktora pojde dalsia nevie nik, este o tom nie je rozhodnute. Povodne sa hovorilo o 7795+96, ale nakoniec to bude asi nieco ine, nakolko tato suprava uz urcitymi modernizacnymi upravami presla (napr. nova podlaha).
ja som nikdy nebol proti zdrazovaniu. Ja len rypem ze zlova politikov nemaju ziadnu vahu, doveryhodnost a plnitelnost. A co sa tyka toho "miziveho poctu" postihnutych ludi, ktory budu mat kratsiu cestu s prestupom drahsiu ako vacsina dlhsiu cestu lacnejsiu bez prestupu, tak to je fakt na hlavu.
Akurát, že u a-busov a troflov v BA hádam ani nie je prípad, že by diametrálna linka neprenášala v špičke (niekedy aj mimo nej) meškanie z jednej strany na druhú.
Re #119278 Petto: Áno, budú. Ale už len z T3SUCS a bez skríň VarCB3.
A co to meni na mojom prispevku? Nic. Stale plati ze pri stupani nakladov nemohla sucasna cena zostat. Inak by musel magoriat dotovat vyrazne viac a to je nemozne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.