4x za hodinu? Čo by za to dali v takej Žiline, kde je na najvyťaženejšej trolejbusovej linke interval mimo špičky a cez víkend 20 minút, t. j. 3 spoje za hodinu...
Majú spotrebu nad 50 l. Do Libcháv na vystuženie pôjdu všetky (niektoré už boli), neviem ale, koľko kvôli prasknutému rámu a koľko len preventívne. Čo sa týka praskania okien, bolo to na dosť veľkom množstve vozidiel a jednalo sa o vyhrievané bočné okná vpredu. Zistilo sa, že praskajú po zapnutí vyhrievania, a tak to DPB vyriešil po svojom - poodstrihával káble vyhrievania. ?
áno som, aj keď protikandidátku pokladám za neschopnú a nekompetentnú. Napríklad si myslím, že sa tu rozbehne ešte v oveľa väčšej miere výstavba a drancovania chlapcov z ja a ty.
Nakoniec, nášho starostu máme zvoleného presne s takýmto istým backgroundom a je to čistá katastrofa.
Naozaj "úžasné" sú tie SORy NB18! Majú pomaly dvojnásobnú spotrebu ako Ikarusy 435 (a to hovorím o neklimatizovaných SORoch), praskajú im časti rámu (už aj bratislavské chodia do Libcháv na vystužovanie), vodiči s nimi majú problém prejsť cez mnoho miest, kadiaľ bez problémov prejdú dlhšie CapaCity, samovoľne im praskajú okná. Naozaj bomba kšeft to bol... To je tak, keď niekto potrebuje šetriť, nech to stojí, čo to stojí.
tie Sory sú najspoľahlivejšie čo sa kúpilo. Svoj účel plnia a krajšie a drahšie autobusy si môžme kúpiť vtedy, keď na to budeme mať. A aj tak Ti nebudú dosť dobré.
tu IDE o voľbu Smeru. Čo sa týka kandidátov, pani V. je nekompetentná a ľahšie by sa mi rozhodovalo, keby som vedel kto bude primátorovať za ňu. Pán F. je karierista ktorý sa spojí s hocikým len aby sa tam dostal.
Takže BID (vraj v budúcom roku) sa bude zavádzať etapovite, časovo nie naraz. Hovoria o nejakých vzniknutých stratách, a tie budú nahradené z tých regionov, kde ešte nebude platiť tarifa BID. (asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak.) Čiže budú regiony, kde bude cestovanie lacnejšie, a budú také, ktoré budú nadalej platiť za to, aby stáli v kolonach a meškali do práce al. do školy. ?
Robia to, ako to robili v IDS Juhomoravského kraja. Ale tam tie etapy boli pochopiteľnejšie, pretože JM kraj je oveľa väčší, ako BA kraj. Tu by to nebolo až takým velkým problémom zaviesť tarifu v celom kraji...
(inak stavím sa, že okres Senec bude posledný okres) ? ?
Tak na Prístavnej isto vystupujú davy imobilných. Naviac, však tí majú aj tak zazvoniť (tuším 2x). A koniec koncov, na L66, 68 a 88 sú už zväčša len NP vozy s dopytom, takže aj imobilný musia stlačiť tlačítko tak či tak.
Akým spôsobom poslúži zastávka Hurbanovo námestie niekomu z oblasti križovatky Vysoká/Obchodná?
A o čo je na cestovanie do historického centra lepšia zastávka Zochova než zastávka Jesenského?
Z myšlienky nahradiť 13 autobusom to vyplýva. Skôr si viem výhľadovo predstaviť pokračovanie trolejbusov cez Námestie SNP na Štefánikovu, ale nie ťahať do centra nejaký modifikovaný ex104 nezmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.