Práve preto ma rozosmievajú tie nápisy, ktoré lepia aj do nových vozov, ako sa dáva, ktoré znamenie. Chcel by som vidieť, ako by dali znamenie núdze (tušímže 5x) na takom TEDOMe. ?
Toto je vymýšľanie teplej vody... Na L13 je práve trasovanie linky veľké plus. Nevýhodou je technický stav trate. Ak by sa zlepšil technický stav trate a možno nejaká ta preferencia L13 nenahradíš
Kĺbové SORy majú spotrebu nad 50l? To si kde zobral, však to nie je Capacity, ktorý žerie ešte aj trávu pri ceste. Ja som počul údaje od 32 po 50. A ktorý že Ikarus to má menej?
4x za hodinu? Čo by za to dali v takej Žiline, kde je na najvyťaženejšej trolejbusovej linke interval mimo špičky a cez víkend 20 minút, t. j. 3 spoje za hodinu...
Majú spotrebu nad 50 l. Do Libcháv na vystuženie pôjdu všetky (niektoré už boli), neviem ale, koľko kvôli prasknutému rámu a koľko len preventívne. Čo sa týka praskania okien, bolo to na dosť veľkom množstve vozidiel a jednalo sa o vyhrievané bočné okná vpredu. Zistilo sa, že praskajú po zapnutí vyhrievania, a tak to DPB vyriešil po svojom - poodstrihával káble vyhrievania. ?
áno som, aj keď protikandidátku pokladám za neschopnú a nekompetentnú. Napríklad si myslím, že sa tu rozbehne ešte v oveľa väčšej miere výstavba a drancovania chlapcov z ja a ty.
Nakoniec, nášho starostu máme zvoleného presne s takýmto istým backgroundom a je to čistá katastrofa.
Naozaj "úžasné" sú tie SORy NB18! Majú pomaly dvojnásobnú spotrebu ako Ikarusy 435 (a to hovorím o neklimatizovaných SORoch), praskajú im časti rámu (už aj bratislavské chodia do Libcháv na vystužovanie), vodiči s nimi majú problém prejsť cez mnoho miest, kadiaľ bez problémov prejdú dlhšie CapaCity, samovoľne im praskajú okná. Naozaj bomba kšeft to bol... To je tak, keď niekto potrebuje šetriť, nech to stojí, čo to stojí.
Jemu nacisto hrabe.. treba poslat kade lahsie celu tuto bandu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ondro