Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #156490:
načo? Trend je presne opačný, nahrádzať busy električkami a nie naopak. A pokiaľ mu nechceš upravovať trasu, nemá dôvod byť rýchlejší od električky.
Reakcia na: S499.1023 #156522:
Z krizovatky Vysoka/Obchodna nijako.

Zastavka Novy most je na dosiahnutie niektorych casti mesta lepsia ako Jesenskeho.
Reakcia na: no.ev.di. #156349:
tie Sory sú najspoľahlivejšie čo sa kúpilo. Svoj účel plnia a krajšie a drahšie autobusy si môžme kúpiť vtedy, keď na to budeme mať. A aj tak Ti nebudú dosť dobré.
Reakcia na: no.ev.di. #156348:
tu IDE o voľbu Smeru. Čo sa týka kandidátov, pani V. je nekompetentná a ľahšie by sa mi rozhodovalo, keby som vedel kto bude primátorovať za ňu. Pán F. je karierista ktorý sa spojí s hocikým len aby sa tam dostal.
Reakcia na: S499.1023 #156377:
Ani ja.... v každom prípade som rád že máme večer predtým firemný večierok lebo nikto z hentoho panoptika sa asi nedá voliť s triezvou hlavou....
Takže BID (vraj v budúcom roku) sa bude zavádzať etapovite, časovo nie naraz. Hovoria o nejakých vzniknutých stratách, a tie budú nahradené z tých regionov, kde ešte nebude platiť tarifa BID. (asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak.) Čiže budú regiony, kde bude cestovanie lacnejšie, a budú také, ktoré budú nadalej platiť za to, aby stáli v kolonach a meškali do práce al. do školy. ?
Robia to, ako to robili v IDS Juhomoravského kraja. Ale tam tie etapy boli pochopiteľnejšie, pretože JM kraj je oveľa väčší, ako BA kraj. Tu by to nebolo až takým velkým problémom zaviesť tarifu v celom kraji...
(inak stavím sa, že okres Senec bude posledný okres) ? ?
Reakcia na: Mike #156518:
Tak na Prístavnej isto vystupujú davy imobilných. Naviac, však tí majú aj tak zazvoniť (tuším 2x). A koniec koncov, na L66, 68 a 88 sú už zväčša len NP vozy s dopytom, takže aj imobilný musia stlačiť tlačítko tak či tak.
Reakcia na: 810zssk #156520:
Akým spôsobom poslúži zastávka Hurbanovo námestie niekomu z oblasti križovatky Vysoká/Obchodná?
A o čo je na cestovanie do historického centra lepšia zastávka Zochova než zastávka Jesenského?
Reakcia na: 810zssk #156519:
Z myšlienky nahradiť 13 autobusom to vyplýva. Skôr si viem výhľadovo predstaviť pokračovanie trolejbusov cez Námestie SNP na Štefánikovu, ale nie ťahať do centra nejaký modifikovaný ex104 nezmysel.
Reakcia na: S499.1023 #156504:
To som chcel riesit zastavkou Hurbanovo namestie. A na cestovanie do historickeho centra by tento variant bol ovela lepsi.
Reakcia na: intony #156516:
Tvrdim to snad?
Reakcia na: MacGiver #156517:
Hej to je dosť málo využívaná zastávka.. teda čo som ja strtol tak tam niekto nastupuje/vystupuje maximálne tak v špičke... To isté platí aj pre tú istú zastávku na Landererovej ul. pre 66 a 88.. a navyše tým, že by tam 68 nestála by mohla stihnúť zelenú na križ. Košická - Prievozská...
Lenže takých zastávok po meste je viac a veľa z toho je "sporných" že v akom čase tam koľko cestujúcich nastupuje/vystupuje a tiež či sú mobliní alebo imobilní..
Ale čo sa prehodnotili v októbri tie zastávky zo stálych na na znamenie, tak údajne bol nachystaný oveľa väčší "balík", ako nakoniec bolo realizované...
Odbočím trochu od témy:
Inak, mohli zaradiť medzi zastávky na znamenie aj zastávku Prístavná. L68 cestujem dosť často a takmer ani raz tam nikto nevystúpil /nenastúpil. Keby bola zastávka na znamenie, tak by tam autobus nemusel vôbec stáť, takto tam zastavuje a zbytočne otvára dvere. (i keď sa občas stáva, že vodiči iba pribrzdia na danej zastávke). ?
Reakcia na: no.ev.di. #156511:
Kvalita dopravy a obslužnosti sa predsa nemeria vždy iba rýchlosťou a jazdnou dobou medzi dvoma konečnými. ?
Reakcia na: no.ev.di. #156513:
Ospravedlňujem sa Pettovi ale inak to nejde: TY SI MI ALE K*O*K*O*T!
Reakcia na: S499.1023 #156504:
z Obchodnej na Hl.st. môžu ísť ľudia tak, že po Poštovej prejsť na Hodžko, alebo zo zastávky Vysoká prejsť na zast. Kollárovo nám. a odviezť sa na SAV 206/212
Reakcia na: zakaznik #156501:
to by sa malo nabudúci rok zmeniť už (dúfam) ?
Reakcia na: 810zssk #156497:
môže sa to inak riešiť praktickejšie tak, že vybrané vozidlá z L95 by pokračovali od Šafka, cez nám. SNP na Hl.st., aby mohla linka obojsmerne ísť po trase Šafko - Nám. SNP - Hodžko - SAV - hl.st., teda nemuseli by zbytočne ísť cez Zochovu kam premáva L93. L95 by si na Šafku prehodila cieľ na Hl.st. a číslo na X13.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.