tie Sory sú najspoľahlivejšie čo sa kúpilo. Svoj účel plnia a krajšie a drahšie autobusy si môžme kúpiť vtedy, keď na to budeme mať. A aj tak Ti nebudú dosť dobré.
tu IDE o voľbu Smeru. Čo sa týka kandidátov, pani V. je nekompetentná a ľahšie by sa mi rozhodovalo, keby som vedel kto bude primátorovať za ňu. Pán F. je karierista ktorý sa spojí s hocikým len aby sa tam dostal.
Takže BID (vraj v budúcom roku) sa bude zavádzať etapovite, časovo nie naraz. Hovoria o nejakých vzniknutých stratách, a tie budú nahradené z tých regionov, kde ešte nebude platiť tarifa BID. (asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak.) Čiže budú regiony, kde bude cestovanie lacnejšie, a budú také, ktoré budú nadalej platiť za to, aby stáli v kolonach a meškali do práce al. do školy. ?
Robia to, ako to robili v IDS Juhomoravského kraja. Ale tam tie etapy boli pochopiteľnejšie, pretože JM kraj je oveľa väčší, ako BA kraj. Tu by to nebolo až takým velkým problémom zaviesť tarifu v celom kraji...
(inak stavím sa, že okres Senec bude posledný okres) ? ?
Tak na Prístavnej isto vystupujú davy imobilných. Naviac, však tí majú aj tak zazvoniť (tuším 2x). A koniec koncov, na L66, 68 a 88 sú už zväčša len NP vozy s dopytom, takže aj imobilný musia stlačiť tlačítko tak či tak.
Akým spôsobom poslúži zastávka Hurbanovo námestie niekomu z oblasti križovatky Vysoká/Obchodná?
A o čo je na cestovanie do historického centra lepšia zastávka Zochova než zastávka Jesenského?
Z myšlienky nahradiť 13 autobusom to vyplýva. Skôr si viem výhľadovo predstaviť pokračovanie trolejbusov cez Námestie SNP na Štefánikovu, ale nie ťahať do centra nejaký modifikovaný ex104 nezmysel.
Hej to je dosť málo využívaná zastávka.. teda čo som ja strtol tak tam niekto nastupuje/vystupuje maximálne tak v špičke... To isté platí aj pre tú istú zastávku na Landererovej ul. pre 66 a 88.. a navyše tým, že by tam 68 nestála by mohla stihnúť zelenú na križ. Košická - Prievozská...
Lenže takých zastávok po meste je viac a veľa z toho je "sporných" že v akom čase tam koľko cestujúcich nastupuje/vystupuje a tiež či sú mobliní alebo imobilní..
Ale čo sa prehodnotili v októbri tie zastávky zo stálych na na znamenie, tak údajne bol nachystaný oveľa väčší "balík", ako nakoniec bolo realizované...
Odbočím trochu od témy:
Inak, mohli zaradiť medzi zastávky na znamenie aj zastávku Prístavná. L68 cestujem dosť často a takmer ani raz tam nikto nevystúpil /nenastúpil. Keby bola zastávka na znamenie, tak by tam autobus nemusel vôbec stáť, takto tam zastavuje a zbytočne otvára dvere. (i keď sa občas stáva, že vodiči iba pribrzdia na danej zastávke). ?
z Obchodnej na Hl.st. môžu ísť ľudia tak, že po Poštovej prejsť na Hodžko, alebo zo zastávky Vysoká prejsť na zast. Kollárovo nám. a odviezť sa na SAV 206/212
môže sa to inak riešiť praktickejšie tak, že vybrané vozidlá z L95 by pokračovali od Šafka, cez nám. SNP na Hl.st., aby mohla linka obojsmerne ísť po trase Šafko - Nám. SNP - Hodžko - SAV - hl.st., teda nemuseli by zbytočne ísť cez Zochovu kam premáva L93. L95 by si na Šafku prehodila cieľ na Hl.st. a číslo na X13.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
Robia to, ako to robili v IDS Juhomoravského kraja. Ale tam tie etapy boli pochopiteľnejšie, pretože JM kraj je oveľa väčší, ako BA kraj. Tu by to nebolo až takým velkým problémom zaviesť tarifu v celom kraji...
(inak stavím sa, že okres Senec bude posledný okres) ? ?