Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Turbo #17881:
Keď máš takú zábavnú zápisnicu, zoskenuj ju (alebo daj niekmu zoskenovať) a zverejni, nech sa pobavíme všetci. Však to hádam nie je tajné.
Muhehe.
Vždycky se dobře bavím tím, že ti největší nacionalisté mají největší problémy s gramatikou a se svým jazykem.
Na nejakej T3 som si vsimol tie nove oranzove oznacovace listkov , zaujal ma ten display-alfanumericky, je krpaty slabo citatelny . Je vobec podsvieteny? A co ma zarazilo je na nom akysi americky datum teda MESIAC-DEN-ROK co moze byt dost metuce ; snad ,ale oznacuju spravne teda DEN-MESIAC-ROK :-I
d3k0, COLOR> ja som to nebol. 😉 Naposledy som xcel zmazat novinku o docasnom zruseni Ribezlovej, lebo vtedy uz bola obnovena a kym som sa nalogoval uz bola prec. 🙂
Reakcia na: d3k0 #17907:
No to hej, ale dufam, ze som to nebol ja hehe... 😃 Uz si konecne s5, takze sa ti ozvem...
Reakcia na: COLOR #17906:
To by som aj ja rad vedel, ze kto to zmazal :-)))
Mily philipe, mas pravdu, na internete to naozaj nie je - u nas to bolo ale neviem ktory kolega to dal dole, a na DPB to asi ani nikdy nebolo. Aj tak mam pocit, ze ak nie zajtra, tak uz o par dni bude zastavka obnovena. Otazka znie: Admini, kto to zmazal??? 🙂
dopravny podnik vie o vselicom informovat len trebars nie o tom ze docasne presunulo zastavku 53 na trnavskom myte o min 100m blizsie k zimnemu stadionu.clovek o tom nevedel a zbytocne sa previezol smerom na zastavku ku Slovanu.to je tak za tazko o tom aspon informovat na internete?
#17900 Riko:
Pre vsetky mesta s MHD by som preferoval zastavky s jednym cestnym prudom a sirokou zastavkou, pricom uvedeny prud by bol spolocny pre ED, TD, AD a individualnu dopravu. Posledne menovana by mala byt v centre mesta a jej sirsom okoli co najviac redukovana aj za cenu tvorenia sa kolon. Uvedena zastavka sa vo forme akejsi "lastovicky" vybudovala v Brne (Klusackova).
Vladimír, Riko, Miki: a nemusíš behať ani do Ostravy stačí sa pozrieť na Šafko 🙂 V skutočnosti je pre Rika najbližšie zastávka Viedenského typu a zachádzanie busov na elinové zastávky vo Viedni 😃

Inak už sme tu túto tému rozoberali, teda čo sa týka zachádzania na elinové zastávky. Ja som spomínal Nový most (70), Molecova, Pri kríži (smer DNV, Lamač etc.) a Trnavské mýto. Na Trnavskom by sa tušim ešte tento rok mal robiť výsek pre busy + technológia cetteprint, tak to už môžu peniaze vraziť do spoločnej zastávky pre eliny a 78, 39 a Avion smer od zimáku a pre 78 smer na zimák. Sledoval som si aj semafory a tie to dovolujú.

Re #17897 Turbo: To nie je zlý nápad, čo takto to dať na papier a poslať primátorovi. Alebo by to stačilo len ako mail.
Reakcia na: Riko #17900:
Nemusíš behať ani do Mníchova, stačí sa pozrieť toť do Ostravy a uvidíš ako na zastávku električky zachádza od okraja cesty trolejbus!!! Všetko sa dá, keď sa chce.
Zastavky su vec magistratu. Aj nosny system bude schvalovat samosprava. Rychlejsie ako kolajnice v Petrzalke sa da vylepsit doprava takymito upravami a presunmi zastavok. Netreba miliardy a vramci celkoveho projektu sa v 0 etape vyriesia taketo veci. Navrhy su.
Alebo su tieto zastavky pamiatky z Rakusko - Uhorska ... ? 🙂 🙂
Reakcia na: Turbo #17899:

ona sa ta zastavka odlišuje len výškou, že je v úrovni prvého schodu, alebo aj niečim iným?
v Prahe na Vodičkovej pri Václaváku, kde na ulici nie je miesto na ostrovček je zastávka robená tak, že na úseku zastávky je cesta pre IGK zvýšená na úroveň chodníka a tým pádom aj zastávky, čiže slúži to na "bezbariérový" prechod z chodníka na zastávku a zároveň ako retardér pre autá.

P.S. v Mníchove som videl že autobusy prichádzali na tú istú zastávku ako mali eliny, čiže odpojil sa z asfaltky, prešiel na kolajnice a na električkovej zastávke zastal, inak ideálne riešenie na cestách kde sa nedá vybudovať zastávkova nika pre busy, aby sa za busom netvorili kolony
Reakcia na: Riko #17898:

Staci sa ist pozriet do Brna a Viedne...
Reakcia na: Miki #17896:

sa čudujem že tých čurákov to nenapadlo skôr , robiť zastávky vo výške 1. schodu, na to treba asi 3 vysoké školy a návštevu EU komisára, krorý by nám to poradil, kedže sme (teda nie sme, ale niektorí sú presnejšie povedané) takí tupci že ich to nenapadlo skôr
bože to je tragické
Reakcia na: Igorko #17895:

Ako priklad zastavky na zrusenie su obe dvojice zastavky "Vazovova" plus zrusenie zastavky "Florianske namestie". Uplne by stacil jeden par s nazvom "Vazovova" alebo "Prestupny Terminal Vazovova" na Radlinskeho ulici pred Hydroconsultom, ci ako sa to vola. Spravit to alebo ako zastavku viedenskeho typu, alebo ako klasicky ostrovcek s pristreskom, cesta sa posunut da, travnik sa zmensi. V pripade ostrovceku zabezpecit v smere do mesta aj "zdruzenu zastavku" pre tramvaje a gumokol linky 94, cize bola by to zarovej aj nastupna zastavka pre neho. Z race by bol priamy prestup na hrane, opacnym smerom by sa muselo trochu slapat. Co by to okrem toho prinieslo? V prvom rade priamy prestup medzi linkami iducimi od Race a z Vazovovej. Terajsi prestup napr. z linky 11 na linku 9, alebo z 5 na 2 nie je bohvie co. Zaroven by to podstatne zvysilo plynulost dopravy na Radlisnkeho ulici, lebo sucasna zastavka "Vazovova" je umiestnena tak nestastne, ze brzdi vsetku dopravu iducu z Vazovovej cez Radlinskeho na Racismyto. Osobne to velmi dobre poznam, zacpa na Vazovovej mi je velmi znama. A ked sa tam este natlaci tramvaj a otvori dvere (auta nemozu jazdit - ale presvedcil som sa aj o opaku), tak sa zacpe aj krizovatka Vazovova - Radliskeho. Niektori vodici to riesia jazdou v protismere, po kolajniciach. Kua, keby tak chytili oproti sebe isteho nemenovaneho byvaleho vodica z Kacerova (teraz jazdi v Brne na autobusoch). Dalsim prinosom by bolo zrychlenie elektrickovej dopravy, kedze by bolo o jednu zastavku menej. Sucasna vzdialenosto zo zastavky "Florianske namesite" na zastavku "Vazovova" je naozaj priliz mala. V pohode sa to da prejst pesi rovnako rychlo ako s elektrickou, ked ta caka plny cyklus na svetlach a vodic musi prehadzovat vyhybku Vazovova - Radliskeho rucne (stava sa...).

Dalsim adeptom na zrusenie je Chlumeckeho. Netusim, preco to stale nie je zrusene. Vzdialenost tej zastavky od konecnej je naozaj na dlzku jednej supravy!
Som niekde cital ze meter kolajnic na reko useku Mostova bude stat vdaka specialnej technologii ukladnia 100 000 Sk a spravi sa na Mostovej bezbarierova zastavka Viedenskeho typu...
Reakcia na: Kami #17894:
No to by samozrejme chcelo riešenie, napríklad viedenskú zastávku na spoločnom úseku. Zastávky sú v Bratislave vôbec tragické - od úrovne samotných zastávok až po ich umiestnenie. Ale keďže umiestnenie zastávky schvaľuje Odbor Dopravy na Magorstráte, možno má v tom pazúr istý ing. Mesačník...
I.
Reakcia na: Igorko #17893:
v com je trochu problem, su prestupove body. Ak by sa realizovala "pomala verzia rychlej elektricky" s par linkami, museli by sa prestupy zreorganizovat. Ako teraz prestupim z linky 8 (smer stanica) na 5 priamo ? Nijako. Na spolocnej trase nie je zastavka. Ci Spitalska - Krizna. Zastavky su na preskacku, niekedy aj dve za sebou na jednej strane, kym na druhej strane nic.
Reakcia na: Vladimír #17880:
Spojenie Šafárikovho námesia s KV a Dúbravkou samozrejme v bezvýlukovom stave existuje - l. č. 12. Ale inak súhlasím - čo najmenej liniek ačo najkratěí interval. Výnimka - robotnícke spoje.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.