Kukni sa na to z tejto stránky: zober si posledných 15 rokov od nežnej revolúcie. Koľko sa toho porobilo?Veľa. A robí sa? ROBÍ! Veď preboha,nedá sa všetko naraz,jednak z financneho hladiska ale aj z toho dopravneho. Ak by si mal naraz robit všetko,tak neviem akými busmi by si hradil električkovu dopravu. Ja som tu asi pred týždnom napisal zoznam čo sa v najbližšej dobe bude robit, i ked nepochybujem, že aj ty vieš čo všetko sa porobilo, čo sa robí a čo sa bude robit v najbližšej dobe, preto ma neuveritelne zaražaju taketo prispevky. Ked si vezmem, ze nebolo dakeho dlhsieho obdobia ze by sa nic so zvrskom nerobilo a ze na bratislavske pomery sa snazia mozno az moc dobre, neviem si skutocne predstavit, co by bolo este idealnejsie pre takych frflosov ako si ty, vies co,chod do KE a onanuj nad ich rumunskym zvrskom a dalej nadavaj na BA ako sa tu nic nerobi. Vsetko sa naraz neda, nic by som nepovedal,ak by tie useky, co si pisal neboli opravene a nic inde by sa dovtedy nezrekonstruovalo. Ale ved sa toho spravilo uz dost a neda sa vsetko hned. Navyse ak by si trochu sledoval situaciu zistis, ze na tunel pojde stvrt miliardy,trat po tunel sa teraz bude robit, Mileticka v najblizsej dobe je viazana stavebnym projektom Hotel Central a celkovou reorganizaciou na krizovatke Zahradnicka-Mileticova, tak ako sa caka napriklad s tratou na Hl. st. na co by ju robili teraz?Aby boli vyluky az na Hlavnu stanicu,problem s cestovanim a v konecnom dosledku by sa pri vystavbe podzemneho terminalu opat len musela ta trat rozbit? Nieco take ako casova koordinacia ti nieco vravi? Mozno je druha vec,ako sa ta rekonstrukcia niekedy spraví po kvalitativnej stranke, ale to je uz druha vec, no najhorsie to nikdy nie je a treba si povedat, ze vzdy lepsie ako ked sa trat vobec nerobi.
Ešte z iného súdka: Nevie sa niekto vyjadriť, či ten návrh linkového vedenia v materiáloch posudzovanie návrhu NDS v Petržalke, je aktuálny? Bol robený pred alebo po petržalskej "reforme"? Niektoré veci sa mi tam zdali nie celkom logické...
A dobre som sa pobavil na ten nenápadnej nostalgii za ultradlhou a-101... ?
Rozumny dovod nepoznam poviem ti vsak tie realne dovody.
DPB chcelo hracku. 15m voz este nema.
Magistratnici sa MHD nevozia a tak sa nevzia ani Ik280 a Ik283.
Pred volicmi lespie vyzera 22 vozov aj ked mensich ako 19 vacsich. Budme radi, ze sa nerozhodli kupovat 12 metrove. Sice tam je situacia rovnako kriticka, no zaroven vyrazne lepsia ako pri klbovych vozoch.
Jeden rozumny som predsalen nasiel. schvalila sa tu koncepcia prechodu na CNG. Ak uz sa nejakym smerom vybrali, mal by sa zachovat. No do tohto konstruktu nezapada SOR B9,5, ktory sa nakupuje naftovy aj ked je v ponuke plynovy.
Aj keby sa hneď nakúpilo len 19 kĺbových vozidiel po 10,74M Sk/ks, stále by to malo v súčasnej situácii oveľa väčší efekt než 22 zbytočných 15metrových chujovín!
To už je na Solarise, akú cenu by do tendra navrhol. Ale zjavne sa za porovnateľné peniaze DÁ kúpiť kĺbový autobus! A bolo by mi srdečne ukradnuté, či by to bol Solaris, MAN, Mercedes, Volvo alebo ktokoľvek iný, kto by ponúkol najlepšiu cenu! Pre mňa za mňa aj ten posraný kĺbový Citelis!
A tiez nezabudaj, ze cena pre DPMK ako vyhradneho dovozcu bude vzdy nizsia ako pre inych odberatelov. Keby magistrat v minulosti dlhodobo normalne kupoval vozy mohol byt tymto vyhradnym dovozcom DPB a lepsie ceny mohla mat BA.
no ono CNG voz bude vzdy drahsi ako klasicky naftak. Hovori sa o navyseni o 15 az 20%. Aj ked 18m voz by mal toho naviac len klb, jedny dvere a zopar cm plechu. Myslim, ze klbak by bol tiez pod 10 mil. Ale to su dohady.
Prosím, držte ma niekto, lebo asi dostanem infarkt! Tie naše 15metrové nezmysly budú DRAHŠIE než kĺbaky pre Košice?! Mňa asi rozhodí od zlosti!!! Tak toto je už vážne priveľa, idem písať na magistrát...
Ono prímestské linky v dennom sumáre najazdia väčšinou aj menšiu vzdialenosť a aj prestávky majú asi reálne dlhšie (menšie problémy zo zápchami v meste), takže tam s tým asi nie sú až také ťažkosti. Ešte k tomu ani neviem o plynofikovanej prímestskej kĺbovej karose - možno taká je - ale krátke CNG busy ako tak sledujem nemajú toľko výpadkov kvôli nutnosti zdrhnúť sa doplniť uprostred šichty - predpokladám, že menšia spotreba a dostatočná kapacita zásobníkov pohonného plynu .. len tie kĺbové sa majú dosť biedne asik...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.