Ešte z iného súdka: Nevie sa niekto vyjadriť, či ten návrh linkového vedenia v materiáloch posudzovanie návrhu NDS v Petržalke, je aktuálny? Bol robený pred alebo po petržalskej "reforme"? Niektoré veci sa mi tam zdali nie celkom logické...
A dobre som sa pobavil na ten nenápadnej nostalgii za ultradlhou a-101... ?
Rozumny dovod nepoznam poviem ti vsak tie realne dovody.
DPB chcelo hracku. 15m voz este nema.
Magistratnici sa MHD nevozia a tak sa nevzia ani Ik280 a Ik283.
Pred volicmi lespie vyzera 22 vozov aj ked mensich ako 19 vacsich. Budme radi, ze sa nerozhodli kupovat 12 metrove. Sice tam je situacia rovnako kriticka, no zaroven vyrazne lepsia ako pri klbovych vozoch.
Jeden rozumny som predsalen nasiel. schvalila sa tu koncepcia prechodu na CNG. Ak uz sa nejakym smerom vybrali, mal by sa zachovat. No do tohto konstruktu nezapada SOR B9,5, ktory sa nakupuje naftovy aj ked je v ponuke plynovy.
Aj keby sa hneď nakúpilo len 19 kĺbových vozidiel po 10,74M Sk/ks, stále by to malo v súčasnej situácii oveľa väčší efekt než 22 zbytočných 15metrových chujovín!
To už je na Solarise, akú cenu by do tendra navrhol. Ale zjavne sa za porovnateľné peniaze DÁ kúpiť kĺbový autobus! A bolo by mi srdečne ukradnuté, či by to bol Solaris, MAN, Mercedes, Volvo alebo ktokoľvek iný, kto by ponúkol najlepšiu cenu! Pre mňa za mňa aj ten posraný kĺbový Citelis!
A tiez nezabudaj, ze cena pre DPMK ako vyhradneho dovozcu bude vzdy nizsia ako pre inych odberatelov. Keby magistrat v minulosti dlhodobo normalne kupoval vozy mohol byt tymto vyhradnym dovozcom DPB a lepsie ceny mohla mat BA.
no ono CNG voz bude vzdy drahsi ako klasicky naftak. Hovori sa o navyseni o 15 az 20%. Aj ked 18m voz by mal toho naviac len klb, jedny dvere a zopar cm plechu. Myslim, ze klbak by bol tiez pod 10 mil. Ale to su dohady.
Prosím, držte ma niekto, lebo asi dostanem infarkt! Tie naše 15metrové nezmysly budú DRAHŠIE než kĺbaky pre Košice?! Mňa asi rozhodí od zlosti!!! Tak toto je už vážne priveľa, idem písať na magistrát...
Ono prímestské linky v dennom sumáre najazdia väčšinou aj menšiu vzdialenosť a aj prestávky majú asi reálne dlhšie (menšie problémy zo zápchami v meste), takže tam s tým asi nie sú až také ťažkosti. Ešte k tomu ani neviem o plynofikovanej prímestskej kĺbovej karose - možno taká je - ale krátke CNG busy ako tak sledujem nemajú toľko výpadkov kvôli nutnosti zdrhnúť sa doplniť uprostred šichty - predpokladám, že menšia spotreba a dostatočná kapacita zásobníkov pohonného plynu .. len tie kĺbové sa majú dosť biedne asik...
nie je bus ako bus, na primestske linky kapacita nadrzi staci (tam tych rozjazdov ani nie je tolko) a ak si pospominas tak zistis ze modu plynofikacie karos zacali SADky...
keby nestal pri kazdej vrbe na zastavke a v zacpach, tak velkuuuuu (a taktiez ked budes jazdit s autom tak ako jazdia autobusy, teda zastavit na kazdej zastavke a aj krizovatke a potom zas rozjazd, tak tiez neprejdes toho vela s plnou nadrzou )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
DPB chcelo hracku. 15m voz este nema.
Magistratnici sa MHD nevozia a tak sa nevzia ani Ik280 a Ik283.
Pred volicmi lespie vyzera 22 vozov aj ked mensich ako 19 vacsich. Budme radi, ze sa nerozhodli kupovat 12 metrove. Sice tam je situacia rovnako kriticka, no zaroven vyrazne lepsia ako pri klbovych vozoch.
Jeden rozumny som predsalen nasiel. schvalila sa tu koncepcia prechodu na CNG. Ak uz sa nejakym smerom vybrali, mal by sa zachovat. No do tohto konstruktu nezapada SOR B9,5, ktory sa nakupuje naftovy aj ked je v ponuke plynovy.