Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte z iného súdka: Nevie sa niekto vyjadriť, či ten návrh linkového vedenia v materiáloch posudzovanie návrhu NDS v Petržalke, je aktuálny? Bol robený pred alebo po petržalskej "reforme"? Niektoré veci sa mi tam zdali nie celkom logické...

A dobre som sa pobavil na ten nenápadnej nostalgii za ultradlhou a-101... ?
Reply on: galiyosha #57209:
Rozumny dovod nepoznam poviem ti vsak tie realne dovody.

DPB chcelo hracku. 15m voz este nema.

Magistratnici sa MHD nevozia a tak sa nevzia ani Ik280 a Ik283.

Pred volicmi lespie vyzera 22 vozov aj ked mensich ako 19 vacsich. Budme radi, ze sa nerozhodli kupovat 12 metrove. Sice tam je situacia rovnako kriticka, no zaroven vyrazne lepsia ako pri klbovych vozoch.

Jeden rozumny som predsalen nasiel. schvalila sa tu koncepcia prechodu na CNG. Ak uz sa nejakym smerom vybrali, mal by sa zachovat. No do tohto konstruktu nezapada SOR B9,5, ktory sa nakupuje naftovy aj ked je v ponuke plynovy.
Reply on: Ámos #57208:
Kĺbový CNG voz by NEBOL pod 10M, ale vieš mi povedať jediný rozumný dôvod, prečo toto mesto v súčasnej situácii kupuje plynové vozy?!
Reply on: galiyosha #57204:
Dohady mali byt to, ze jeden klbovy voz CNG by bol pod 10 mil.

Ja by som bol tiez radsej klbovym vozom...
Reply on: Ámos #57205:
Aj keby sa hneď nakúpilo len 19 kĺbových vozidiel po 10,74M Sk/ks, stále by to malo v súčasnej situácii oveľa väčší efekt než 22 zbytočných 15metrových chujovín!
Reply on: Ámos #57203:
To už je na Solarise, akú cenu by do tendra navrhol. Ale zjavne sa za porovnateľné peniaze DÁ kúpiť kĺbový autobus! A bolo by mi srdečne ukradnuté, či by to bol Solaris, MAN, Mercedes, Volvo alebo ktokoľvek iný, kto by ponúkol najlepšiu cenu! Pre mňa za mňa aj ten posraný kĺbový Citelis!
Reply on: Ámos #57203:
Druhy uchadzac na dodavku 3 NP klbakov do Kosic mal sumu za jeden voz 10,74 mil. Sk
Reply on: Ámos #57202:
To nie sú žiadne dohady!

SU 15 CNG pre Bratislavu: 9 249 500 Sk (viď #57174)
SU 18 pre Košice: 9 151 682 Sk (viď http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=15462&rok=05)

To je čistý kreténizmus toto! Môžem okašľať celé CNG, pokiaľ mi tu jazdia rozpadnuté Ikarusy a Vrakosy a nie je v čom jazdiť!
Reply on: galiyosha #57199:
A tiez nezabudaj, ze cena pre DPMK ako vyhradneho dovozcu bude vzdy nizsia ako pre inych odberatelov. Keby magistrat v minulosti dlhodobo normalne kupoval vozy mohol byt tymto vyhradnym dovozcom DPB a lepsie ceny mohla mat BA.
Reply on: galiyosha #57199:
no ono CNG voz bude vzdy drahsi ako klasicky naftak. Hovori sa o navyseni o 15 az 20%. Aj ked 18m voz by mal toho naviac len klb, jedny dvere a zopar cm plechu. Myslim, ze klbak by bol tiez pod 10 mil. Ale to su dohady.
V evidenčnom stave vozidiel je drobna chybička.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea
Posledne dve vozidla MB Sprinter su NP vozy. Nie su tak ale vedene.
Reply on: LUK #57174:
Prosím, držte ma niekto, lebo asi dostanem infarkt! Tie naše 15metrové nezmysly budú DRAHŠIE než kĺbaky pre Košice?! Mňa asi rozhodí od zlosti!!! Tak toto je už vážne priveľa, idem písať na magistrát...
Reply on: si #57197:

Ono prímestské linky v dennom sumáre najazdia väčšinou aj menšiu vzdialenosť a aj prestávky majú asi reálne dlhšie (menšie problémy zo zápchami v meste), takže tam s tým asi nie sú až také ťažkosti. Ešte k tomu ani neviem o plynofikovanej prímestskej kĺbovej karose - možno taká je - ale krátke CNG busy ako tak sledujem nemajú toľko výpadkov kvôli nutnosti zdrhnúť sa doplniť uprostred šichty - predpokladám, že menšia spotreba a dostatočná kapacita zásobníkov pohonného plynu .. len tie kĺbové sa majú dosť biedne asik...
Reply on: orax #57196:
nie je bus ako bus, na primestske linky kapacita nadrzi staci (tam tych rozjazdov ani nie je tolko) a ak si pospominas tak zistis ze modu plynofikacie karos zacali SADky...
Reply on: si #57195:
Takže tí, ktorí to projektovali, tak nerátali s tým, že to bude pohon pre bus? To je dosť zlé potom...
Reply on: orax #57192:
keby nestal pri kazdej vrbe na zastavke a v zacpach, tak velkuuuuu (a taktiez ked budes jazdit s autom tak ako jazdia autobusy, teda zastavit na kazdej zastavke a aj krizovatke a potom zas rozjazd, tak tiez neprejdes toho vela s plnou nadrzou 🙂 )
Tu je okolo 20 fotiek duobusov ktoré pôjdu na DD.
http://trolej.com/S25.htm ? ?
Reply on: orax #57192:
Sa aj ja pripojim k tejto otazke, ze ako je to aj v pripade naftoveho pohonu ze ako dlho vydrzia jazdit. A je (v dojazde) neaky rozdiel medzi klbovym a kratkym autobusom?
Reply on: Dopravák #57191:
...a keď majú malú kapacitu - nie je to dôvod na zvýšenie ich počtu? Hmm, ale už asi na to nie je miesto, že? Teda predsalen to je fušersky navrhnuté... Ozaj, koľko km má taký bus dojazd s plnou kapacitou pohonného plynu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.