Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #68456:
Nad zvyškom príspevku som sa nezamýšľal, ale tie posledné vety svedčia o tom, že si nepochopil jednu maličkosť: Nie sú tu ľudia kvôli doprave, ale doprava kvôli ľuďom. A preto nech sa budeš akokoľvek snažiť, Ti tí ľudia nepôjdu tam, kde je doprava, ale budú sa dožadovať toho, aby bola doprava tam, kde sú, a teda doprava musí ísť za nimi, nie naopak, ako to prezentuješ.
Dobrú noc ?
Reakcia na: S499.1023 #68353:
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?
Reakcia na: SDX #68452:
Mne sa tiez pacia. Dizajn super, kapacita dostatocna, kvalita podla vsetkeho tiez a cena neviem, ale predpokladam, ze nie zla. Fakt by to DP mohol skusit aspon otestovat v BA. Ak sa zadari, preco nenakupit vo velkom ?
Reakcia na: aquila #68366:

Prvý pohľad je, že čo by mala Bratislava z 8 - 10 miliónov ?
Jednoznačne v tejto chvíli tvrdím, že sa v tejto chvíli tieto prostriedky dajú využiť účelnejšie ako na stavbu podzemných tratí v úzkom centre.
Reakcia na: S499.1023 #68357:
a to je vo fyzikálnom vedení automobilovej a koľajovej dopravy nejaký rozdiel ? A nebola automobilová doprava vedená radiálne a následne bola 40 rokov dozadu naplánovaná a následne postupne stavaná do polkruhu ?
Reakcia na: KLF #68450:
Hmm.. tie NB-cka su celkom fajn, len teraz som si ich vsimol.. Bolo by fajn keby ich tu aspon otestovali 😉
Reakcia na: SDX #68449:
Citelis ? Mne sa SORy pacia a pokial viem, tak su temer bezporuchove. A vyrabaju kadeco, tusim aj klbaky uz.
Reakcia na: KLF #68448:
V Bratislave plati ze ak sa aj planuje tak sa aj tak nekupi 😞 Inak, osobne by som privital nejake Karosy, SORy nemam rad...
Neuvazuje sa o dalsom nakupe dacoho od firmy SOR ?
Reakcia na: SDX #68446:

1. TEDOM to s nádejou v BA (a minimálne aj v TT) prezentuje, lebo nevie čo s tým, niekde som videl, že predávali 6 prezentačných kusov...
2. Keď sa stane primátorom niekto z toho tria tak tu nebudú ANI také autobusy, keď niekto iný, možno bude aspoň to... ?
Reakcia na: KLF #68445:
Jj, ak sa stane primatorom niekto z tria Benova - Martinakova - Durkovsky tak ho tu uz mame
Reakcia na: SDX #68444:
No kedze to tu uz je 2x na testovani, mam z toho nedobry pocit... ? ? ?
Dnes som mal tu cest vyskusat TEDOM 123G... mozme sa len modlit aby to tu nezacalo normalne jazdit... Prve co ma uputalo bol otrasny dizajn (nazivo este horsi ako na fotkach). Po nastupeni ma uputalo to iste.. dizajn interieru mi pride ako velmi zla kopia interieru Solarisu Urbina. Presiel som cely autobus (pocas coho som narazil na niekolko nezmyselnych hrbolov na podlahe a otrasny dizajn niektorych sedadiel), a sadol si na zadne trojsedadlo. Naco by tam bol priestor na nohy? Pri Slavicom udoli som si vsimol, ze polka zadnych dveri sa neotvara, takze vystupovanie a nastupovanie bolo fakt pohodlne. V zapche pri buducej Sitine sa autobus samovolne pokusil o kneeling, pricom bolo pocut ako nieco rachlo o zem, nastastie autobus isiel dalej, nakloneny vsak isiel az po dalsiu zastavku. Ked tam vystupovali dve mne nezname osoby, zachytil som vetu "Inak tento autobus je naozaj strasny". Celkom som sa s tymto nazorom stotoznil. Po tom ako som pocul som ako volaco v podlahe puklo, som radsej pri TESCU Lamac prestupil. Na zaver som este videl pokus o kneeling, ktory dopadol tak ze cely autobus sa kyvotal hore-dole a aj v polohe "dole" bol hodny kus nad chodnikom.. Tento zazitok sposobil ze ked som o par minut nastupoval do Ikáča 283 tak som bol rad ze sa veziem v "normalnom" voze..
Reakcia na: jandro #68283:
"A co nedavny "plan" lanovky z Petrzalky na hrad"
- Noví VÚCišpáni našťastie romanchairlift zatrhli.
Reakcia na: Dopravák #68441:
Ta krizovatka - skoro ako na Racku u nas. ?
Reakcia na: AAA #68158:
"to nie je len vina DPB, ale aj hotelov a iných takýchto služieb, kde ako turisti píšu, im predávajú zlé typy lístkov."
- By sa malo mesto alebo DPB postarat o to, aby cudzinci mali nejaké informácie o typoch lístkov sieti a pod. na staniciach a na letisku. Napr. nejaké letáky...
Mike:
Do DNV jazdia nejaké súbežné spoje viacerých prepravcov? Pokiaľ ostane ŽST DNV tam kde je, tak o súbežnosti by som pomlčal...
Reakcia na: Mike #68437:

http://www.hnonline.sk/1-10023680-17407550-k0C000_detail-c4

Článok zo 14. 12. 2005:
Zefektívniť dopravu na území hlavného mesta SR a v jeho okolí je hlavným zámerom novej spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava (BID). Vo vedení spoločnosti je od decembra jej konateľ Peter Klučka.
Spoločnosť založilo mesto Bratislava ako 35-% podielnik a 65 % vlastní Bratislavský samosprávny kraj. V prvej etape sa BID zameria na analýzu verejnej hromadnej dopravy v Bratislave a kraji spojmi rôznych dopravcov. Pod gesciou BID budú odborné pracovné skupiny zložené zo zástupcov Dopravného podniku Bratislava, SAD a Železničnej spoločnosti Slovensko koordinovať činnosť prepravcov v tarifnej a prevádzkovej oblasti.
"V roku 2006 chce BID realizovať pilotné projekty na odstránenie súbežných liniek smerom do Marianky, Chorvátskeho Grobu, Dunajskej Lužnej, Devínskej Novej Vsi a v iných lokalitách," uviedla dnes pre TASR hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová.
Podľa vyjadrenia Klučku začne v januári činnosť tarifná a prevádzková komisia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.