napadlo ma, co by sa talo, keby DPB kupoval niekde B741 a zmodernizoval ich v Zline na CNG? ziskal by da sa povedat nove autobusy za dobru cenu. co vy na to? ved ajtak trpi nedostatkom klbovych vozidiel
No napríklad mne osobne na veku budov a období kedy boli postavené moc nezáleží, a často idem radšej okolo pekného nového biznis centra ako zhnitého Kyjeva, ktorý má veľkú hodnotu len vďaka tomu, že stojí už 40 rokov.
ako ja beriem, ze by to stalo cca 8 mozno az 10 miliard, ale by to vyriesilo problem na minalne 20 mozno az 30 rokov.
lebo jedna z vyhod elektricky v BA je, ze na radialach je z velkej casti vo vlastnom koridore.
navyse by sa od kamenneho dalo z velkej casti stavat systemom hlbenych tunelov (ano je problem budova na rajskej oproti kyjevu kde je toyota, a potom budovy okolo 29. augusta/dobrovskeho.
ale podla mna by sa to dalo. a aj ked sommelier hovori ze to vela nevyriesi, ja si myslim opak.
v com ma pravdu od sucheho myta po kamenne sa to nebude dat uzavriet.
Napr. Tatra centrum. Mne ide skôr o to, že sa mi tam páči, a myslím, že sa aj do srdca centra mesta viac hodí budova zo 60. - 70. rokov typu TESCO I. ako presklené centrum. Ale keďže nie som architekt, ber to ako môj osobný názor. A zároveň ma štve ten princíp, že nejaky investor si povie, tu postavím mrakodrap, magistrát pätolízačsky spraví rozhodnutia a povolenia a stavia sa. A názor ľudí skoro nikdy nikoho nezaujíma.
S tým by som si dovolil veľmi zásadným spôsobom nesúhlasiť. Mimochodom, mal by som kontrolnú otázku. Ako sa ti páči Hundertwasser-Krawina-Haus vo Viedni, Tančící dům v Prahe, vysielač Ještěd, kostol Nejsvětějšího Srdce Páně v Prahe?
K tomu sa radšej nebudem vyjadrovať, lebo by to nebolo objektívne. Nemám totiž rád vozidlá na báze SlintyHnusu/Shitelisu. A výzbroj od Škodovky podľa vyjadrení odborníkov tiež nie je ideálna a trojpólový motor s prídavnou prevodovkou tiež nie je lepší ako šesťpólový. Soplaris nie je zlý, ale radšej ako s výzbrojou Cegelec (ktorá nakoniec ani nebola pôvodne určená pre trolejbusy) by som ho videl s GANZ-om. A nakoniec, ako známy priaznivec SOR-ov, by som najviac uvítal NB 18. A hlavne - klobásy treba kupovať, toto mesto má potenciál na uživenie sa dvojnásobného počtu klobás, než chudobných 35.
Nemiesam 5 cez 9. Normalne len vyslovujem svoj nazor. Podla mna by sa ten komplex burat nemal. A osobne moc ani neverim, ze revitalizacia by bola lacnejsia ako buranie + vystavba. Tie budovy su OK, resp. by splnali vsetko co v dnesnej dobe treba, ak by sa rekonstruovali. Krasnym prikladom je prave Tower 115. Bola by toho skoda. Minimalne toho Tesca I. ako si aj sam napisal. No a hnat do vysky tam...
Inak ked Ta tu uz mam na linke - co si myslis o Skode 24Tr ? Odporucal by si to pre BA ? A co v porovnani s Trolinom od Solarisu ?
Ježišikriste, už je to tu zase. Budeš NIEKEDY schopný pochopiť, že väčšina realizovaných ciest je radiálnych a nie diametrálnych? Takže ti to žiadna tangenta neodľahčí?
Trocha miešaš piate cez deviate. Keby sa vyplatilo ten komplex revitalizovať, tak to ten investor spraví. Lenže búranie a stavanie nového je evidentne lacnejšie. Škoda bude hlavne Tesca I., to je architektonicky hodnotná budova. Tesco II. je nič, však to aj pôvodne mal byť len taký "most" medzi Tesco I. a Kyjevom a samotný hotel tiež žiadna sláva.
Hlavne predpokladám, že investor to bude chcieť hnať podstatne viac do výšky.
Hej, bolo by to ideálne. Lenže teraz Sommelier spustí rev, že električku pod zem nie, bo vjazdy do podzemia sú neestetické a že on by dopravu riešil okruhom (ktorý síce ľudí nikdy do centra neprivezie, ale hlavne že je) ? .
A čo takto kúpiť busy na splátky? Keď to vedia na Liptove, prečo nie aj v BA? http://xs107.xs.to/xs107/06395/busy.jpg
(uverejnené v týždenníku MY Liptov 19.9.2006)
Ale ja viem, veď poznáme bratislavské mantry: nikdy sa to tak nerobilo, všetci kompetentní sú na obede, posranci na magoriáte by to nepochopili,...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023