Dnes som mal tu cest vyskusat TEDOM 123G... mozme sa len modlit aby to tu nezacalo normalne jazdit... Prve co ma uputalo bol otrasny dizajn (nazivo este horsi ako na fotkach). Po nastupeni ma uputalo to iste.. dizajn interieru mi pride ako velmi zla kopia interieru Solarisu Urbina. Presiel som cely autobus (pocas coho som narazil na niekolko nezmyselnych hrbolov na podlahe a otrasny dizajn niektorych sedadiel), a sadol si na zadne trojsedadlo. Naco by tam bol priestor na nohy? Pri Slavicom udoli som si vsimol, ze polka zadnych dveri sa neotvara, takze vystupovanie a nastupovanie bolo fakt pohodlne. V zapche pri buducej Sitine sa autobus samovolne pokusil o kneeling, pricom bolo pocut ako nieco rachlo o zem, nastastie autobus isiel dalej, nakloneny vsak isiel az po dalsiu zastavku. Ked tam vystupovali dve mne nezname osoby, zachytil som vetu "Inak tento autobus je naozaj strasny". Celkom som sa s tymto nazorom stotoznil. Po tom ako som pocul som ako volaco v podlahe puklo, som radsej pri TESCU Lamac prestupil. Na zaver som este videl pokus o kneeling, ktory dopadol tak ze cely autobus sa kyvotal hore-dole a aj v polohe "dole" bol hodny kus nad chodnikom.. Tento zazitok sposobil ze ked som o par minut nastupoval do Ikáča 283 tak som bol rad ze sa veziem v "normalnom" voze..
"to nie je len vina DPB, ale aj hotelov a iných takýchto služieb, kde ako turisti píšu, im predávajú zlé typy lístkov."
- By sa malo mesto alebo DPB postarat o to, aby cudzinci mali nejaké informácie o typoch lístkov sieti a pod. na staniciach a na letisku. Napr. nejaké letáky...
Článok zo 14. 12. 2005:
Zefektívniť dopravu na území hlavného mesta SR a v jeho okolí je hlavným zámerom novej spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava (BID). Vo vedení spoločnosti je od decembra jej konateľ Peter Klučka.
Spoločnosť založilo mesto Bratislava ako 35-% podielnik a 65 % vlastní Bratislavský samosprávny kraj. V prvej etape sa BID zameria na analýzu verejnej hromadnej dopravy v Bratislave a kraji spojmi rôznych dopravcov. Pod gesciou BID budú odborné pracovné skupiny zložené zo zástupcov Dopravného podniku Bratislava, SAD a Železničnej spoločnosti Slovensko koordinovať činnosť prepravcov v tarifnej a prevádzkovej oblasti.
"V roku 2006 chce BID realizovať pilotné projekty na odstránenie súbežných liniek smerom do Marianky, Chorvátskeho Grobu, Dunajskej Lužnej, Devínskej Novej Vsi a v iných lokalitách," uviedla dnes pre TASR hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová.
Podľa vyjadrenia Klučku začne v januári činnosť tarifná a prevádzková komisia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX