Z Prahy sa to na Čiližskej blbo sleduje. Môžeš mi to posielať (dátum, čas, názov zastávky, číslo vozidla, kurz, predpokladaný odchod, skutočný odchod) na s499.1 zavináč centrum bodka cz? Zaručujem ti, že to bude riešené a ak naozaj chodia predčasne z konečnej, tak ich to VEĽMI rýchlo prestane baviť.
Skús si písať presné časy a kurzy a až ich budeš mať viac, tak mi ich pošli, ja to potom nechám preveriť. Lebo predčasný odchod z konečnej by mal byť postihovaný aj za -1 s (teda po BEÚS-ácky +1 s) a to automaticky.
Asi tak, že plný súhlas. To asi nikto neočakáva, že keď sa hrabe v dobrej vôli s lístkom k označovaču, tak mu revízor zastúpi cestu a zabráni mu označiť si lístok. Proste časť revízorov sú vygumovanci, ktorí idú za najľahším ziskom a tí ostatní majú smolu, obraz je podľa tých vygumovancov.
Myslíš teda zbúranie kompletnej mostovky Prístavného mosta a postavenie novej:-P? Lebo sa obávam, že z toho boľševického veľdiela sa MOŽNO budú dať použiť tak piliere.
Už nehovoriac o tom, že chaotický a neprehľadný systém nájazdov a zjazdov (najmä na ľavobrežnej strane) už stál veľa dopravných inžinierov nervy, kým ho aspoň trocha poľudštili:-).
Intonymu, ktorý sa mi zdá byť z tunajšej diskusie celkom inteligentom, odkazujem, že:
1) zo Šafka na zastávku Slovanet sa jazdí a-50 a nie d-14 ? .
2) Vzhľadom na úroveň buzerácie vodičov za jazdu v prestihu, mám pochybnosti o tom, čo píše. Skôr by som povedal, že mu meškali hodinky a to všetky časové údaje mení.
3) Orientačná doba jazdy v CP NIE JE cestovným poriadkom, o. i. už aj preto, že ten čas je tam jeden, zatiaľ čo chronometráž sa počas dňa mení.
Atď., atď.
No limit 15 sekund je dost tvrdy limit, hlavne na cudzincov. Ked sa trepu s baglami a este musia stihat cvakat, ked nase mikrolistky este neoznacovali. A v tychto pripadoch sa revizori hlavne odbavuju. Pritom 99% tychto ludi ma umysel si oznacit listok. (Kto si nechce oznacit listok, uz davno pozna, ako prebieha konrola listkov v BA).
No pokým v DPB budú sedieť tí, čo tam sedia teraz ten preklad nebude, ani keby chodili všade 2 linky. Veď napr. za celé roky nie je nikto schopný preložiť linky 30 a 37 v sedle v smere do Lamača a tak napr. od PKO idú 10:10, 16, 30, 36, 50, 56. Takže prvá, o 6 minút druhá a 14 minút nič.
Re #68154 tomas1: Ja by som povedal, že to nie je len vina DPB, ale aj hotelov a iných takýchto služieb, kde ako turisti píšu, im predávajú zlé typy lístkov. A revízorovi sa nedivím, že ich príbehy s tým, že im naschvál predali zlé lístky, považuje za rozprávky.
Ta 155-ka je fakt super. Samozrejme okrem ZST Bratislava - predmestie. Nenechat ju jazdit aj po oprave priecestia v Raci by bola asi chyba. Len by mala byt viac spropagovana. Mohla by chodit namiesto 52-ky. Stacilo by, keby chodila len v tom obdobi ako 52-ka t.j. v spicke a mozno i cez vikend.
Zlatko, v prvom rade by sa malo starat toto ,,zas..té,, mesto a hlavne DPB aby si tie listky mali ludia kde kupit, aby boli aspon na turisticky exponovanych mietach informacie aj v inom jazyku ako slovencina a podobne. Chcel by som videt teba v nejakej krajine, kde nerozumies domacemu jazyku, tebe nikto nerozumie napriklad ani po anglicky, personal je neochotny a vsetky informacie ohladom pouzivania mhd su iba v materinskom jazyku. Urcite by si sa snazil aj niekolko hodin prist na system kupovania a oznacovania a platnosti listkov, len aby si nebodaj necestoval nacierno. Nezabudni, ze krajiny odkial pochadzaju uvedeni ludia co sa stazovali su daleko vpredu a vobec nerozmyslaju o tom, ze by cestovali v BA nacierno, nakonec je cena listka pre nich zanedbatelna. V prvom rade by sa mali zamysliet kompetentni ludia v BA.
Co sa tyka tvojej argumentacie, ze cestujuci si nema co odkladat batozinu ale v prvom rade si ihned cvakat listok, tak je to argument typickeho cloveka zblbuteho magormi v BA. Ako je mozne, ze na letisku si nekupis inak listok ako v automate? Alebo si ty nosis do cudziny hrbu drobnych, aby si si na letisku mohol kupit listok?
Suhlasim s tebou, ze ludia nadavaju na stav mhd, ale cestuju na cierno. Ubezpecujem ta vask, ze cudzinci na 99 percent tento umysel nemaju. Na rozdiel od vyobliekanych ,,dam,, alebo ,,panov,, v drahych oblekoch, co pri ceste s Dolnych Honov do centra si cviknu svoj 10 minutovy listok niekde na Mlynskych Nivach.
nedá mi to reagovať: s pánom Čikovským súhlasím v tejto vete, pred jazdou sa treba informovať. Je to totiž služba a keď ju chceš využiť, je potrebné, aby si sa oboznámil s pravidlami. Ak to neurobíš, je potom na mieste, že paltíš pokutu. Pravidlá sú raz dané a všetci sa nimi musíme riadiť. A je úplne jedno či hovoríš po slovensky alebo japonsky.
A teraz pár lahôdok zo spomínaného článku:
16. máj 2006
Incident sa stal 17. apríla okolo 9:00 v autobuse idúcom na letisko. Mali sme lístky, avšak hneď ako sme nastúpili na autobus a išli si uložiť naše tašky a batožinu, pristúpili k nám dvaja chlapi a vyžiadali si lístky.....atď
....ak sa nemýlim, cestujúci si ihneď po nastúpení do vozidla musí označiť CP...slovo ihneď, neznamená, že odložím tašky a podobne...
8. apríl 2006
"Lokálny systém MHD je pre turistu problematický kvôli veľkému počtu rôznych typov lístkov v predaji," napísal nám Dougles z Nemecka.
Pán Dougles, odporúčam návštevu Londýna....a potom pokecáme čo je jednoduchšie:-)
22. september 2005
"Chceli sme si pozrieť bratislavské Staré mesto, ale nechápali sme ako funguje systém lístkov. Kúpili sme si 10-minútové lístky. Nevedeli sme, že sme urobili chybu, až kým nás nezastavil revízor v električke a povedal nám, že naše lístky platia na príliš krátky čas.
Toto je fakt pekné....10 minút je snáď aj v zahraničí 10 minút, či nie???
3. apríl 2005
Ak si kúpite 10 minútový autobusový lístok a cesta trvá 11 minút, násilnícki revízori vás nechajú zaplatiť pokutu 35 Eur.
10 minút nie je 11 minút to je snáď každému jasné....v USA žiaľ asi nie...
3. september 2006
"Bratislava je vyváženým mestom so zachovanými pamiatkami a slušnými obyvateľmi. Avšak v žiadnom prípade nemôžem zabudnúť obrovskú nespravodlivosť voči našej úprimnosti a cti, ktorú spáchali kontrolóri lístkov. V stánku sme si vyžiadali tri lístky na vlakovú stanicu. Predavač nám predal tri lístky a my sme sa odviezli električkou na stanicu. Keď sme prichádzali na stanicu, pristúpil k nám revízor pýtajúc si lístky. Ihneď sme mu ich ukázali, na čo povedal, že musíme zapaltiť pokutu, pretože lístky sú pre deti. Zostali sme zarazení - lístky sme si predsa kúpili v stánku. Kontrolór bol veľmi arogantný, ba priam neľudský - prinútil nás zaplatiť 35 Eur na osobu (boli sme dvaja dospelí a pätnásťročný chlapec), čiže sme spolu zaplatili 105 Eur. Myslím si, že turisti ako my budú takýmto správaním veľmi negatívne prekvapení. Bratislava je pre nás miestom, na ktoré sa snažíme zabudnúť. Osoby, ktoré vykonávajú určité činnosti, nesmú byť ako stroje, musia chápať problémy, ktoré môžu nastať. Zákon musí byť dodržiavaný, v prvom rade však musí existovať pochopenie podstaty problémov - revízori nemôžu konať bez rozmýšľania. Sme veľmi, veľmi smutní, že takéto správanie [voči turistom v Bratislave] existuje," napísal Jorge z Portugalska.
toto snáď nepotrebuje komentár....poruším pravidlá a namiesto toho aby som bol smutný sám zo seba, obviňujem revízorov....a nech nehovoria, že v stánku im predali lístky pre deti....
Proste, každý sa chce voziť v moderných a drahých vozidlách ale všetci zadarmo...takto sa naozaj dostaneme veeeeľmi ďaleko....offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ja som si nevšimol, že by niekto v tých vyjadreniach požadoval MHD zadara. Sa pozastavovali nad vulgárnosťou revízorov, problémami z lístkami na letisku,...
Považuješ za normálne, že turista vinou dopravcu strávi na letisku 30 minút zháňaním lístka? Ale radšej nepíš nič ďalšie, Tvoje názory zhrniem do slov nášho známeho klasika Miloša Čikovského: "Cestujúci je povinný sa pred jazdou informovať."
❤
Takuto tendencnu spravu tu iba fanatik deko mohol dat.
Za 1. bol piatok, to je vzdy viac cestujucich v MHD, hlavne poobede.
Za 2. ten den bez aut NIC ale VOBEC NIC nepriniesol !
(bol som vtedy aj na Vajnorskej - elektrickou, ja som autom nesiel).
Takze nesirit demagogiu, bolo viac ludi kvoli dnu bez aut.
Ahaaa, takže z týchto všetkých príspevkov mi vychádza jediné: turista môže všetko aj cestovať zadara....tak to nám potom naozaj pomôžu, keď ich tu bude chodiť viac...škoda, že to revízori neriešia ako v USA...zavolajú políciu a keď sa Vám niečo nepáči, dostanete zákaz vstupu do krajiny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Re #68154 tomas1: Ja by som povedal, že to nie je len vina DPB, ale aj hotelov a iných takýchto služieb, kde ako turisti píšu, im predávajú zlé typy lístkov. A revízorovi sa nedivím, že ich príbehy s tým, že im naschvál predali zlé lístky, považuje za rozprávky.