Rugger,MAX: Ale neee... ja rad cuvam mna to bavi a tie reakcie ludi co su v predu, ked vidia ze sa to pohybuje a ja niekde 20m na konci vozu zo zadneho panela hehe.
1709: Ten typek bol somnou v kurze, on je ma zvlastnu nevyspitalnu jazdu, nema nic pridelene a stale jazdy len na tych šrotrixoch. Ja som mal -5min. kvoli tomu cuvaniu a ten typek ma sekol na Kriznej a to uz sa vliekol a od takeho vodica si drzim radsej hodny odstup jeho statistika statia pod sekciou je najvacsia aku som kedy videl hehe. A kde si ma videl? Ja sa menim kazdy mesiac, raz vlasy potom sadlo, teraz okuliare a brada a co ja viem co vsetko.
1709: Ten typek bol somnou v kurze, on je ma zvlastnu nevyspitalnu jazdu, nema nic pridelene a stale jazdy len na tych šrotrixoch. Ja som mal -5min. kvoli tomu cuvaniu a ten typek ma sekol na Kriznej a to uz sa vliekol a od takeho vodica si drzim radsej hodny odstup jeho statistika statia pod sekciou je najvacsia aku som kedy videl hehe. A kde si ma videl? Ja sa menim kazdy mesiac, raz vlasy potom sadlo, teraz okuliare a brada a co ja viem co vsetko.
frenky
Uz strasne dlhe roky sa rozprava o predlzeni Eisnerovej ulice a vybudovani novej prijazdovej cesty do DNV (ktora je teda fakt, ze otrasna) ako pokracovanie toho idiotskeho "Tecka", na ktorom sa ta nehoda stala.
Uz neraz sa tam stala nehoda, ba dokonca aj smrtelna, to vie kazdy, kto v DNV byva, alebo sa tam pohybuje.
Ta krizovakta je nestastna, pretoze
- nevidno poriadne na hlavnu cestu z praveho odbocenia pri jazde z DNV (skrz neudrziavane kriky) a to znamena velkrat prudke brzdenie, co s natlacenym autobusom v rychlosti 40 km/h znamena zastavenie autobusu na hranici kolizie
- hlavna cesta je z kopca, to znamena, ze si tam kazdy aj tak lieta viac, ako by bolo nie, ze povolene, ale ZDRAVE.
- pri obocovani autobusu dolava z hlavnej cesty do DNV sa x krat stava, ze clovek, ktory to tam nepozna pride s gumokolom fakt az na hranicu krizovatky (aj ked je autobus uz nadohlad) a tym padom sa tam klbovy autobus uz nevytoci (resp. vytoci s velkymi problemami) a musi skakat na brzdy, aby sedlakovy neodrazil lavy predny bok.
Neviem, ci by to zmena prednosti vyriesila, ale rozhodne nesuhlasim so semaformi. Semafory ano, jedine ak by sa predlzila Eisnerova, tak, ako to je planovane uz x rokov. A aj to by som tam radsej uvital kruhovy objazd ako semafor.
Jednoznacne s tym ale treba nieco spravit, pretoze ta krizovatka aj s prijazdovou cestou je dimenzovana na intenzitu dopravy aka je v okoli dedin (kedze od vystavby sidliska sa s nou nic nerobilo) a nie na hustotu dopravy adekvatnu pre 13 - 14 tisicove sidlisko.