inak na ta3 v tej reportáži hovorili, že podla štatistiky môže za každú desiatu nehodu v meste vodič autobusu ...
a ja by som aspoň šoférom rozdelil zmeny na:a, do 11hod b, 11-15, a c, od 15hod... Lenže to by musel byť dostatok vodičov, čiže toto asi tažko realizovatelné...
a ja by som aspoň šoférom rozdelil zmeny na:a, do 11hod b, 11-15, a c, od 15hod... Lenže to by musel byť dostatok vodičov, čiže toto asi tažko realizovatelné...
eripmav
- nakladne auto bolo nove a tak malo "ciernu skrinku", to je vyznamne plus, lebo moze dokazat, akou rychlostou isiel vodic nakladneho auta, pokial viem je na tej krizovatke obmedzena rychlost na 70, ci dokonca na 60??? Prekrocenie najvyssej povolenej rychlosti znacne zmeni podiel viny, aj ked vodic autobusu nedal prednost.
- casto ale vidim, ze vodici MHD (niektori) porusuju predpisy a riskuju, ale najma preto, ze jednoducho musia, inak by sa nepohli z krizovatky aj pol hodiny... Myslim, ze namiesto pravidelneho riskovania na nebezpecnych miestach by mali stat na tej krizovatke a stazovat sa na vedeni a mozno by sa s tym aj nieco spravilo, takto ked riskuju a vdaka tomu tam doprava nestoji s tym niekto nic nespravi a ked sa nahodou nieco stane - tak samozrejme vsetku zodpovednost a trestne stihanie ma na krku vodic.