1201 odstavena na Ruzinovskej tam ako stavaju c.87 ma otvorenu skrinu pod vodicom, zapnute smerovky, zrejme dalsia MRTVOLA.
7103 dnes na c.8 potom vymeneny za 7113 asi kolo zas na vymenu za 7104 a tej zas horela celust na prednom podvozu a to este ako sluzobna jazda z vozovne, no niekto ma pestry den. Hehe.
7103 dnes na c.8 potom vymeneny za 7113 asi kolo zas na vymenu za 7104 a tej zas horela celust na prednom podvozu a to este ako sluzobna jazda z vozovne, no niekto ma pestry den. Hehe.
frenky
Uz strasne dlhe roky sa rozprava o predlzeni Eisnerovej ulice a vybudovani novej prijazdovej cesty do DNV (ktora je teda fakt, ze otrasna) ako pokracovanie toho idiotskeho "Tecka", na ktorom sa ta nehoda stala.
Uz neraz sa tam stala nehoda, ba dokonca aj smrtelna, to vie kazdy, kto v DNV byva, alebo sa tam pohybuje.
Ta krizovakta je nestastna, pretoze
- nevidno poriadne na hlavnu cestu z praveho odbocenia pri jazde z DNV (skrz neudrziavane kriky) a to znamena velkrat prudke brzdenie, co s natlacenym autobusom v rychlosti 40 km/h znamena zastavenie autobusu na hranici kolizie
- hlavna cesta je z kopca, to znamena, ze si tam kazdy aj tak lieta viac, ako by bolo nie, ze povolene, ale ZDRAVE.
- pri obocovani autobusu dolava z hlavnej cesty do DNV sa x krat stava, ze clovek, ktory to tam nepozna pride s gumokolom fakt az na hranicu krizovatky (aj ked je autobus uz nadohlad) a tym padom sa tam klbovy autobus uz nevytoci (resp. vytoci s velkymi problemami) a musi skakat na brzdy, aby sedlakovy neodrazil lavy predny bok.
Neviem, ci by to zmena prednosti vyriesila, ale rozhodne nesuhlasim so semaformi. Semafory ano, jedine ak by sa predlzila Eisnerova, tak, ako to je planovane uz x rokov. A aj to by som tam radsej uvital kruhovy objazd ako semafor.
Jednoznacne s tym ale treba nieco spravit, pretoze ta krizovatka aj s prijazdovou cestou je dimenzovana na intenzitu dopravy aka je v okoli dedin (kedze od vystavby sidliska sa s nou nic nerobilo) a nie na hustotu dopravy adekvatnu pre 13 - 14 tisicove sidlisko.