Myslím, že interval je v tomto bezpredmetný. L39 s 20 min. celodenným intervalom by podľa toho mala byť tiež doplnkom. Skôr to vypadá na nedostatok voľných farieb. Kľudne by za nosnú mohla byť považovaná ako L70 tak aj L37 alebo L65. Tieto linky v niektorých úsekoch nemajú náhradu a ľudia sa musia spoliehať iba na ne.
70-tku by som doplnkovou linkou nevolal... hlavná obsluha strednej časti PB, spojenie Vlčieho Hrdla s centrom, spojenie AS-Most SNP(v tomto smere je l50 nepoužiteľná), rezerva na Ml. Nivách+západnej polovici Prievozskej pre prípad problémov s trolejbusmi...
On mal už problém na AS ako L21. Stál na nástupnej zastávke a bol celý v tme a ľudia čo do neho nastúpili tak rovno vystúpili a začali prestupovať do L40, s ktorou som tam docestoval a vystupoval o 19:04. Nakoľko mu bolokoval natrolejovaciu stirešku tak na Hl.st išiel na agregát. Potom sa mu to nejak podarilo nahodiť, rozsvietiť a opäť nabral ľudí. Odísť som ho už nevidel keďže som nastúpil o 19:07 do L42. Takže sa evidentne dostal po Krížnu.
Teraz stáli na Krížnej smer Trnavské mýto NB18, dielňa a zhasnutý Otokar (čísla autobusov som nevidel). Na úplnom konci zástupu vedro a hasiaci prístroj
a ešte su to zvačsa stabilne partie ,čo je maximalne vhodne pri spolupraci medzi dispečingom a založakmi --Pri riešeni mimoriadnosti v el.trakcii ako aj hradeni autobusov.
Otazka o striedani vodicov zaloznych vozidiel: aky je postup ak ma vodic nastup na ZV v stanovanom case, ale prave bolo vypravene na nejaku linku? Ma tam pockat kym / ak sa vrati, alebo mu prikazu ho stretnut niekde na trase?
Dobrý deň, prosím upozornite vodičov MHD, hlavne trolejbusov aby obchádzali cyklistov z väčšej vzdialenosti. Dnes ma obiehal trolejbus a pri obiehaní mi buchol do riaditiek. Našťastie som to ustál ale hádzalo ma to dosť nebezpečne. Keby som to neustál, skončil by som pod kolesami trolejbusu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Arrivaderci