Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Rano v Stupave #8721 vs. 78-rocna chodkyna - skoncila v nemocnici.
Gagarinova neprejazdna pre Trolejbusy v smere do mesta pred krizovatkou s Ondrejovovou z dovodu nehody blokujucej vsetky 3 pruhy.
Reply on: Technopol #174397:
Tiež to predsa berú tiež ako dvojičky lebo už nemali gule spraviť to čo s električkami.. 44/47 si daj dokopy na Hradný kopec.
Reply on: Technopol #174397:
To by rovno mohla byt aj 32 farebna - nielenze ma rovnaky interval, ale aj jazdi v preklade s 33 😃
Reply on: david1 #174393:
"Nosné majú podstatne hustejší interval a sú aj farebne odlíšené."
Si si istý tým hustejším intervalom? V čom je 44 a 47 nosnejšia ako 65 a 70 ?
Reply on: Klepeto #174395:
L39 je predsa dvojičkou L31. Spolu majú 5 min. int. v špičke na najviac využívanom úseku.
Reply on: david1 #174393:
Myslím, že interval je v tomto bezpredmetný. L39 s 20 min. celodenným intervalom by podľa toho mala byť tiež doplnkom. Skôr to vypadá na nedostatok voľných farieb. Kľudne by za nosnú mohla byť považovaná ako L70 tak aj L37 alebo L65. Tieto linky v niektorých úsekoch nemajú náhradu a ľudia sa musia spoliehať iba na ne.
Reply on: samkoh #174391:
Lamac nema ziadnu nosnu linku (farebne odlisenu ) tiez😁.
Reply on: samkoh #174391:
Ty možno nie, ale je to doplnková linka. Nosné majú podstatne hustejší interval a sú aj farebne odlíšené.
Reply on: Miro #174389:
Mohol, ale až na ďalšej zastávke. Nemôže ísť cez striešky vo výklone.
Reply on: david1 #174384:
70-tku by som doplnkovou linkou nevolal... hlavná obsluha strednej časti PB, spojenie Vlčieho Hrdla s centrom, spojenie AS-Most SNP(v tomto smere je l50 nepoužiteľná), rezerva na Ml. Nivách+západnej polovici Prievozskej pre prípad problémov s trolejbusmi...
Reply on: Miro #174389:
No asi sa mu nechcelo.
Reply on: Klepeto #174388:
To nemohol natrolejovať ručne aj bez striešky?
Reply on: Adam3 #174386:
On mal už problém na AS ako L21. Stál na nástupnej zastávke a bol celý v tme a ľudia čo do neho nastúpili tak rovno vystúpili a začali prestupovať do L40, s ktorou som tam docestoval a vystupoval o 19:04. Nakoľko mu bolokoval natrolejovaciu stirešku tak na Hl.st išiel na agregát. Potom sa mu to nejak podarilo nahodiť, rozsvietiť a opäť nabral ľudí. Odísť som ho už nevidel keďže som nastúpil o 19:07 do L42. Takže sa evidentne dostal po Krížnu.
Reply on: Adam3 #174386:
Teraz stáli na Krížnej smer Trnavské mýto NB18, dielňa a zhasnutý Otokar (čísla autobusov som nevidel). Na úplnom konci zástupu vedro a hasiaci prístroj
#3363 vykapata na nivach s dielnou
Reply on: Ecomat #174383:
a ešte su to zvačsa stabilne partie ,čo je maximalne vhodne pri spolupraci medzi dispečingom a založakmi --Pri riešeni mimoriadnosti v el.trakcii ako aj hradeni autobusov.👍 😃
Reply on: mhdobcansr #174380:
Lebo sú to doplnkové linky a interval postačuje dopytu na nich cez víkendy.
Reply on: Andrej #174382:
chalani maju na seba cisla a zavolaju si a dohodnu sa kto kde je a kde sa vystriedaju
Otazka o striedani vodicov zaloznych vozidiel: aky je postup ak ma vodic nastup na ZV v stanovanom case, ale prave bolo vypravene na nejaku linku? Ma tam pockat kym / ak sa vrati, alebo mu prikazu ho stretnut niekde na trase?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.