Teraz stáli na Krížnej smer Trnavské mýto NB18, dielňa a zhasnutý Otokar (čísla autobusov som nevidel). Na úplnom konci zástupu vedro a hasiaci prístroj
a ešte su to zvačsa stabilne partie ,čo je maximalne vhodne pri spolupraci medzi dispečingom a založakmi --Pri riešeni mimoriadnosti v el.trakcii ako aj hradeni autobusov.
Otazka o striedani vodicov zaloznych vozidiel: aky je postup ak ma vodic nastup na ZV v stanovanom case, ale prave bolo vypravene na nejaku linku? Ma tam pockat kym / ak sa vrati, alebo mu prikazu ho stretnut niekde na trase?
Dobrý deň, prosím upozornite vodičov MHD, hlavne trolejbusov aby obchádzali cyklistov z väčšej vzdialenosti. Dnes ma obiehal trolejbus a pri obiehaní mi buchol do riaditiek. Našťastie som to ustál ale hádzalo ma to dosť nebezpečne. Keby som to neustál, skončil by som pod kolesami trolejbusu.
Dokonca platia aj pre tych, ktory ten pruh vyuzivat nesmu. Takze napriklad ked sa niekto vtrepe do buspruhu na Stefanikovej a gulicky padnu na volno, tak by mal ist a nie tam stat jak dubak, kym padne zelena.
Vždy, keď vidím SOR na L131 si hovorím, že to je ideálna linka pre letiskové Solarisy s veľkými policami na batožinu a nie pre NB18. Podobne by sa na L93 hodili Otokary.
Kiež by nastalo prerozdelenie niektorých služieb alebo vozidiel medzi vozovňami.
Pri autobusoch SOR 18m je uvedené, že niektoré zo série 2853-2863 sú zapožičané v Petržalke. Mnohými som sa na a-68 v posledných dňoch aj viezol. Viete niekto, ktoré sú t.č v Petržalke?
3pa3ck3