Ja síce nemám až také bohaté šoférske skúsenosti, ale za týchto okolností by som nešiel "vyparkovávať" vozidlo z radu stojacich, z viacerých dôvodov by to bol risk.
Tak klbove trolejbusy pred nimi stali, ale bol som vzdy v tom ze trolejbusy nemaju problem sa obiehat, ak sa tomu uviaznutemu "stiahnu palice". Ci sa mylim?
Prečo si seriózne nenasadol na vlak a nešiel to tam skontrolovať a nenapísal potom o tom report? Mohol si prvýkrát v živote napísať príspevok bez otáznikov.
Mňa seriózne zaujíma ako snehovú kalamitu autobusy (aj električky) zvládajú v susednej Viedni. Boli ste tam niekto počas sneženia? Zostáva Kahlenberg bez obsluhy?
keď už je tu reč o kĺbových a sólo vozidlách, ako je to s pohonom trojnápravového vozidla (autobus, trolejbus)? Čo je lepšie, pohon strednej nápravy či zadnej z hľadiska jazdy napr. do kopca alebo pri dnešných poveternostných podmienkach? Ikarus 280 mal napr. hnaciu strednú nápravu a myslím že na snehu nemal nejaké väčšie problémy???
Jednak ano, Volvo aj MAN maju viac priestoru a dvak ich Nori, Rakusania a Svajciari kupuju s funkciou, ktora umoznuje autobus este pridvihnut. SORky nic podobne nemaju, aspon nie tie ktore som videl.
A Nori pouzivaju prevazne low-entry busy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023