Ja síce nemám až také bohaté šoférske skúsenosti, ale za týchto okolností by som nešiel "vyparkovávať" vozidlo z radu stojacich, z viacerých dôvodov by to bol risk.
Tak klbove trolejbusy pred nimi stali, ale bol som vzdy v tom ze trolejbusy nemaju problem sa obiehat, ak sa tomu uviaznutemu "stiahnu palice". Ci sa mylim?
Prečo si seriózne nenasadol na vlak a nešiel to tam skontrolovať a nenapísal potom o tom report? Mohol si prvýkrát v živote napísať príspevok bez otáznikov.
Mňa seriózne zaujíma ako snehovú kalamitu autobusy (aj električky) zvládajú v susednej Viedni. Boli ste tam niekto počas sneženia? Zostáva Kahlenberg bez obsluhy?
keď už je tu reč o kĺbových a sólo vozidlách, ako je to s pohonom trojnápravového vozidla (autobus, trolejbus)? Čo je lepšie, pohon strednej nápravy či zadnej z hľadiska jazdy napr. do kopca alebo pri dnešných poveternostných podmienkach? Ikarus 280 mal napr. hnaciu strednú nápravu a myslím že na snehu nemal nejaké väčšie problémy???
Jednak ano, Volvo aj MAN maju viac priestoru a dvak ich Nori, Rakusania a Svajciari kupuju s funkciou, ktora umoznuje autobus este pridvihnut. SORky nic podobne nemaju, aspon nie tie ktore som videl.
A Nori pouzivaju prevazne low-entry busy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Troll
Že či nestáli kvôli tomu, že už pred nimi stály kĺbové trolejbusy... ?