Mňa seriózne zaujíma ako snehovú kalamitu autobusy (aj električky) zvládajú v susednej Viedni. Boli ste tam niekto počas sneženia? Zostáva Kahlenberg bez obsluhy?
keď už je tu reč o kĺbových a sólo vozidlách, ako je to s pohonom trojnápravového vozidla (autobus, trolejbus)? Čo je lepšie, pohon strednej nápravy či zadnej z hľadiska jazdy napr. do kopca alebo pri dnešných poveternostných podmienkach? Ikarus 280 mal napr. hnaciu strednú nápravu a myslím že na snehu nemal nejaké väčšie problémy???
Jednak ano, Volvo aj MAN maju viac priestoru a dvak ich Nori, Rakusania a Svajciari kupuju s funkciou, ktora umoznuje autobus este pridvihnut. SORky nic podobne nemaju, aspon nie tie ktore som videl.
A Nori pouzivaju prevazne low-entry busy.
V norsku ich nasadzuju aj na nizkopodlazne autobusy aj na 15m aj na 12m, klby koli snehu moc nepouzivaju. neverim ze na Mane alebo Volve je vela priestoru na retaze, pouzivaju tzv. klatiky na nich sa ich ucia nasadzovat.
Nechci tu odo mňa, aby som tu cez mobil robil krízový plán. Aj tá 212 by sa dala pretrhnúť na plackovitú a kopcovitú časť. Na Mliekárenskej sa klobása pri troche opatrnosti otočí a v dlhodobejšej perspektíve by som nechal projektanta a toho, kto to schválil, aby to prerobili. 4,5 platu plus nejaký ten rok bez prémií by to aspoň čiastočne zaplatili.
kĺby jazdiaci cez kopce:
204 a 207 - obe po 7 vozov - spolu 14
212 - 16 vozov, - výprava spolu 30 (a to nepočítam linku 33)
Sóla jazdiace po rovine:
205 - 6 vozov, 208 - 5 vozov - spolu 13 vozov.
Ešte keby jazdili aj na 210 a ten úsek na dízel po Eurodieru by sa neobsluhoval, tak to je 5 vozov. Teda max. 18 vozov. a aj to sa berie že kĺb sa neotočí, alebo otočí iba s problémami na Mliekarenskej, teda tá 208 by bola tiež otázna.
Takže tá výmena sól a kĺbakov sa dá spraviť iba v obmedzenej miere a nejaké linky (poradia) by sa aj tak museli točiť na Hlavnej Stanici / Hodžovom nám, príp. 207 na Šulekovej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.